اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

یزدانی‌خرم: آرزوی ورزش این بود کسی مانند سجادی روی کار بیاید/ او درد این حوزه را می‌فهمد

رئیس پیشین فدراسیون کشتی و والیبال گفت: حمید سجادی درد ورزش را می‌داند و امیدوارم با کمک نمایندگان مجلس رای لازم را کسب کند.

یزدانی‌خرم: آرزوی ورزش این بود کسی مانند سجادی روی کار بیاید/ او درد این حوزه را می‌فهمد

محمدرضا یزدانی خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در دولت جدید اظهار داشت: سجادی قهرمان خوبی در دوومیدانی بود. آن زمان سختی‌های زیادی کشید چرا که کم لطفی مسئولان نسبت به دوومیدانی زیاد بود.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: زمانی که کفاشیان مسئول بود، تا می توانست به دوومیدانی رسید. تا سجادی به دانشگاه رفت و استاد  شد و در سازمان تربیت بدنی به عنوان معاون خوب عمل کرد. بچه‌های ورزش او را قبول دارند‌.

یزدانی خرم ادامه داد: آرزوی ما این بود کسی مانند سجادی روی کار بیاید و در رأس باشد چرا که درد ورزش را می‌داند. تنها رشته ای که می‌تواند جلوی بزهکاری را بگیرد، ورزش است و به همین دلیل باید به آن اهمیت داده شود. خوشحالم که سجادی به مجلس معرفی شد. امیدوارم نمایندگان مجلس کمک کنند تا رای بیاورد.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال در پاسخ به اینکه فکر می کنید اولویت وزیر ورزش در دولت جدید چه باید باشد، تصریح کرد: وزیر ورزش با رئیس جمهور درباره بودجه ورزش صحبت کند چوت وقتی بودجه کم باشد، ورزش بی رمق است. از دیگر اولویت‌های وزیر می‌تواند این باشد که تعداد فدراسیون‌ها را کم کند و با تغییرات مختلف باعث شود مقام‌های مختلفی به دست آید‌.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول