اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

آیا در آمریکا کارمندان واکسن‌زده ماسک می‌زنند؟‌

علیرغم آنکه هم اکنون حدود نیمی از مردم آمریکا واکسن زده‌اند اما سازمان‌های آمریکایی همچنان مصر به استفاده از ماسک هستند.

آیا در آمریکا کارمندان واکسن‌زده ماسک می‌زنند؟‌

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از رویترز، سازمان ایمنی و سلامت کار آمریکا به کارمندانی که واکسن زده‌اند توصیه کرد، در محیط‌های با تراکم جمعیتی بالا از جمله خطوط تولید، تأسیسات بسته‌بندی و فرآوری گوشت و مراکز خرده‌فروشی از ماسک استفاده کنند.

این سازمان گفته، فقط کسانی که در صورت استفاده از ماسک مشکل سلامتی پیدا می‌کنند از این مسأله مستثنی خواهند بود. این سازمان دلیل این مسأله را حفاظت از جان همکاران و مشتریانی که واکسن نزده‌اند عنوان کرده است.  اخیراً دوباره آمریکا شاهد بالا گرفتن موج شیوع کرونا به خاطر ظهور نوع دلتای آن بوده است.

سازمان سلامت و کار ایمنی آمریکا همچنین به کارفرمایان گفته که باید ساعت کاری کارمندان را تغییر داده و برای آنها زمان استراحت در نظر گیرند تا از شلوغ شدن محیط کار جلوگیری شود. از طرف دیگر فروشگاه‌ها هم باید از مشتریان بخواهند که بدون ماسک وارد نشوند.

این سازمان سال گذشته همزمان با ماه‌های نخست شیوع کرونا توصیه‌های مشابهی را مطرح کرده بود.

موج شیوع کرونا هم اکنون در آمریکا و به خصوص در مناطق با میزان واکسیناسیون پایین در حال تاختن است برخی مطالعات اولیه نشان می‌‌دهد حتی افرادی که واکسن زده‌اند هنوز هم می‌توانند عامل شیوع نوع دلتای ویروس کرونا که به مراتب مهاجم‌تر از انواع قبلی آن است باشند.

بسیاری از شرکت‌های آمریکایی هم به شدت پیگیر واکسن زدن کارمندانشان هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول