اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

واکنش مطیعی به ناسزاهایی که به خاطر تعطیل کردن هیأتش شنید

میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) با انتشار توییتی نسبت به انتقادات صورت گرفته از او به دلیل تعطیلی جلسه عزاداری هیأت آئینی حسینی به دلیل دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا واکنش داد.

واکنش مطیعی به ناسزاهایی که به خاطر تعطیل کردن هیأتش شنید

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) با انتشار توییتی نسبت به انتقادات و ناسزاگویی‌های صورت گرفته از او به دلیل تعطیل کردن جلسه عزاداری هیأت آئینی حسینی به دلیل دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا واکنش داد.

او در این توئیت نوشت: «برای پدر و مادرِ اون‌هایی که در این چند ماه، خصوصاً این دهه محرم، به پدر و مادر عزیزِ من اهانت و فحاشی کردند، جز خوبی و سلامتی و خیر نمی‌خوام. سایه‌شون بالا سرتون مستدام. همین.»

 میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در پی اعلام ممنوعیت برگزاری مجالس عزاداری زیر سقف، ۲۰ مردادماه طی سخنانی در این هیأت اظهار داشت: امروز بیانات مقام معظم رهبری را شنیدیم که بسیار مهم است. همه باید دست به دست هم دهیم تا کمک کنیم. هیأتی‌ها همیشه در صف اول کمک، یاری و خدمت به مردم هستند زیرا از دل مردم هستند. ستاد کرونا هم اعلام کرد از امشب برگزاری مراسم عزاداری در زیر سقف ممنوع است، ما پایبندیم. 

وی افزود: اگر این جلسه از روز اول محرم برگزار شد، با رعایت تمام پروتکل‌ها و اخذ مجوز بود. گفته بودند سقف بالای ۶ متر مانعی نیست که سقف ما ۷ متر است. ظرفیت را گفتند کم کنید که ما ظرفیت ۳ هزار نفری داخل امامزاده را به ۳۰۰ نفر کاهش دادیم و خواهران کاملاً در فضای باز هستند. امکان انتقال جلسه به فضای باز خیابان را نداریم؛ زیرا محل تردد است بنابراین تصمیم شد جلسه امروز آخرین جلسه این هیأت باشد و تنها همان جلسه هیأت میثاق با شهدا را داشته باشیم.

در پی این اقدام توهین‌ها و ناسزاگویی‌هایی در فضای مجازی به این مداح اهل بیت(ع) شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول