اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران زیر ۵۰ درصد است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: باوجود وضعیت نگران‌کننده و فوق بحرانی مازندران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مازندران نزولی بوده و زیر ۵۰ درصد است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران زیر ۵۰ درصد است

دکتر قاسم اویس امروز درباره شرایط کرونایی در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: این روزها وضعیت کرونایی در استان مازندران بسیار بحرانی و پیچیده است.

وی با نگرانی از افزایش مرگ‌های کرونایی که از ۵۰ تن در روز گذشته است، افزود: شمار بیماران سرپایی، بستری‌شدگان نیز کماکان رو به افزایش و همین موضوع نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: باوجود وضعیت نگران‌کننده و فوق بحرانی مازندران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مازندران نزولی بوده و زیر ۵۰ درصد است.

اویس با تاکید بر ممنوعیت دسته‌روی‌ها در ایام محرم، یادآور شد: بحث عزاداری‌ها نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون در استان مازندران، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر در گروه سنی بالای ۴۰ سال و در شهرها در گروه سنی ۵۰ سال درحال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تزریق ۹۲۰ هزار دز واکسن در مازندران اشاره کرد و یادآور شد:  تاکنون ۷۷۰ هزار دز واکسن در مرحله اول و ۱۵۰ هزار دز واکسن در مرحله دوم تزریق شده است.

اویس در پایان بر رعایت کامل توصیه‌ها و هشدارهای بهداشتی به‌ویژه در ایام محرم تاکید کرد و گفت: بحث استفاده از ماسک و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی باید کماکان مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول