اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در انگلیس ۶ کشته به جا گذاشت

رسانه‌های انگلیس گزارش داده‌اند در جریان یک تیراندازی در شهر «پلیموت» انگلیس دست‌کم ۶ نفر کشته شدند.

تیراندازی در انگلیس ۶ کشته به جا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های انگلیس بامداد جمعه از وقوع حادثه‌ای «جدی» که احتمال می‌رفت تیراندازی باشد در شهر «پلیموث» خبر دادند.

رسانه دولتی «بی‌بی‌سی» گزارش داد نیروهای پلیس و آمبولانس برای رسیدگی به یک «رویداد جدی و غم‌انگیز» به منطقه «کیهام» در این شهر اعزام شده‌اند. روزنامه دیلی‌تلگراف دقایقی بعدتر نوشت فرد مظنون به انجام این تیراندازی کشته شده است.

رسانه‌های انگلیس گزارش دادند در این حادثه دست‌کم ۶ نفر از جمله فرد مظنون کشته شده‌اند. درباره انگیزه‌های ضارب هنوز اظهارنظری انجام نشده است.

«جانی مرسر»، نماینده شهر «پلیموث» انگلیس در توییتر نوشت این حادثه تروریستی نیست. او از مردم خواسته آرامش خودشان را حفظ کنند.

«پریتی پاتل»، وزیر کشور انگلیس این تیراندازی را شوکه‌کننده خواند و از مردم خواست آرامش خودشان را حفظ کرده و به دستورات پلیس عمل کنند.

یکی از شاهدان عینی که در منطقه نزدیک به محل وقوع این حادثه زندگی می‌کند به بی‌بی‌سی گفته است: «اول صدای فریاد شنیدم و بعد تیراندازی شد- همان اول کار سه یا چهار تیر شلیک شد.»

وی در ادامه گفت: «در این موقع بود که ضارب با لگد به درب یک منزل شد و بعد شروع به تیراندازی به صورت تصادفی کرد...همین‌طور که داشت می‌دوید و از آن خانه دور می‌شد تیر شلیک می‌کرد.»

منابع خبری هنوز به انگیزه‌های ضارب اشاره‌ای نکرده‌اند. خبرگزاری رویترز نوشته انگلیس از لحاظ قتل مسلحانه در پایین‌ترین رتبه‌ها در دنیا قرار دارد و تیراندازی‌های کور در این کشور بسیار نادر است.

در گزارش رسانه‌های انگلیسی تا لحظه تنظیم این خبر به چگونگی کشته شدن ضارب اشاره‌ای نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول