اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بیانیه اتحادیه دانشجویان مستقل در محکومیت اقدام سفرای انگلستان و روسیه

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه ای اقدام توهین آمیز سفرای انگلیس و روسیه را محکوم کرد.

بیانیه اتحادیه دانشجویان مستقل در محکومیت اقدام سفرای انگلستان و روسیه

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه ای اقدام توهین آمیز سفرای انگلیس و روسیه را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه که توسط یکی از اعضای اتحادیه مقابل سفارت روسیه در تهران قرائت شد، آمده است: اکنون ۸۰ سال از زمانی که شرق و غرب عالم، وقیحانه اتحادشان برای تجزیه ایران را به تصویر می کشیدند، می‌گذرد.اکنون ورق معادلات به لطف خدا برگشته است. ما محمدرضاشاه، مترسک دست نشانده آمریکا را بیرون کردیم، ‌از آن بالاتر ابر قدرتتان خود آمریکا را هم بیرون کردیم.امروز درحالی که مردان مقاومت، سودای اخراج آمریکا از منطقه را در سر می پرورانند، و شما هم به جای خالی‌اش معترفید، به چه غره شده اید؟

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: روباه پیر! مدعی بودی که آفتاب از سرزمینت غروب نمی کند اما این ما بودیم که کلید خاموشی ات را زدیم. اکنون که با ۱۹۴۳ خاطره بازی می کنی، ۲۰۱۹ را هم به خاطر بیاور، به خاطر بیاور که چگونه پوتین های مردان سرزمین مان، بر گردن کلفتت نشست، و هیچ غلطی نتوانستی بکنی، به خاطر بیاور کشتی ات را در خلیج فارس، به خاطر بیاور که چگونه ۸ سال برای نابودی ایران دنیا را بسیج کردید اما ایران همچنان ایران ماند.درحالی که ما همچنان ایرانیم، شما هر روز آب می روید. آن سرزمینی که آفتاب بر آن غروب نمی کرد، اکنون جز تکه پاره هایی به جان هم افتاده، چیزی از آن باقی نمانده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اما تو که خودت را ابرقدرت شرق میدانی؛ آن که آن روز بر روی صندلی به جای تو نشسته بود، شوروی بود، که سرنوشتش را امام مان پیش بینی کرد و درحالی که تو از هم فروپاشیدی، ما همچنان ایران مانده ایم.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  در بخش پایانی این بیانیه تاکید کرده است: ما جوانان انقلابی و مجاهد این سرزمین، این ادابازی رسانه ای را به شدت محکوم می کنیم و از وزارت خارجه مقتدر جمهوری اسلامی ایران می خواهیم تا سفرای روسیه و انگلیس را احضار و آنها را ملزم به عذرخواهی رسمی کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول