اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

همه توان سپاه خوزستان در خدمت مقابله با کرونا است

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان گفت: با همه وجود برای اجرای فرمایشان فرمانده کل قوا تمام پاسداران، بسیجیان و دیگر عزیزانی که در مجموعه سپاه خدمت می کند تا قطع زنجیره کرونا آماده جانفشانی هستند.

همه توان سپاه خوزستان در خدمت مقابله با کرونا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با مبارزه با ویروس کرونا، سپاه استان خوزستان با همه امکانات، نیروهای بسیج و مجموعه کادر پاسداری آماده کمک و خدمت به مردم هستیم.

وی افزود: تا قطع زنجیره ویروس کرونا و کمک به  بهبودی بیمارانی که در اثر ویروس آسیب دیده‌اند کمک و خدمات خود را ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان و آموزش تعداد زیادی از خواهران و برادران بسیجی برای اجرای این طرح، گفت:  در ماه‌های گذشته  تلاش‌های زیادی برای  خدمت رسانی مردم در حوزه رهگیری، حمایتی و مراقبتی انجام شد که  در این سه بخش نیروهای طرح‌ سلیمانی به مردم خدمات زیادی را ارئه دادند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: ساماندهی و انسجام بخشی به نیروهایی که آموزش دیدند در حال انجام است و به زودی طرح شهید سلیمانی را با ظرفیت‌های خیلی بیشتری پای کار خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه در بخش واکسن نیز تعداد قابل توجهی از نیروها را آماده و دو مرکز را برای تزریغ واکسن در اهواز مهیا شد، عنوان کرد: در مراکز بهداشت و درمان دیگر اهواز که واکسن تزریق می‌شود مجموعه‌های بسیج نیز در کنار نیروهای بهداشت همکاری می‌کنند.

سردار شاهوار پور با تاکید بر جمع آوری اقلام قابل توجهی از کمک‌های مومنانه و توزیع آنها، افزود: در روزهای آینده نیز در جهت کمک به نیازمندان به ویژه خانوارهایی که در اثر کرونا آسیب دیده‌اند کمک‌های مومنانه جمع‌آوری و به دست آن‌ها خواهد رسید.

وی گفت: با همه وجود برای اجرای فرمایشان فرمانده کل قوا تمام پاسداران، بسیجیان و دیگر عزیزانی که در مجموعه سپاه خدمت می کند تا قطع زنجیره کرونا آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول