اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

عزاداری شب سوم محرم در حرم حضرت رقیه(س)+عکس و فیلم

همزمان با شب سوم محرم، در حرم حضرت رقیه (س) مراسم عزاداری با حضور زائران و عزاداران ایرانی برگزار و سفره حضرت رقیه (س) در حرم ریحانةالحسین پهن شد.

عزاداری شب سوم محرم در حرم حضرت رقیه(س)+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، شب گذشته همزمان با سومین شب از ماه محرم که منتسب به حضرت رقیه (س) است، ایرانیان در حرم ریحانةالحسین به عزاداری پرداختند.

 

 

بر همین اساس، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء حجت‌الاسلام سید احمد حسینی خراسانی در مدح شهدای عاشورا سخنرانی کرد و از غربت و مصبت‌های اهل بیت خاندان حسین بن علی (ع) و به ویژه حضرت رقیه (س) گفت. همچنین سیدامیر حاج احمدی به مداحی پرداخت و دختر سه ساله امام حسین (ع) را واسطه برای برات کربلای عزاداران حسینی کرد.

علاوه بر این، در حرم آن حضرت سفره حضرت رقیه (س) در بخش خواهران برپا شد و زائران با توسل به شهدای کربلا حوائج خود را با دختر سه ساله امام حسین (ع) در میان گذاشتند و از خداوند طلب مغفرت کردند. برخی از کودکان نیز در شبستان حرم حضرت رقیه (س) شمع روشن کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول