اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سپاه استان قم با تمام بضاعت در خدمت حفظ سلامت مردم است

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم گفت: در این جلسه مقرر شد آنچه در بضاعت استان‌ها است از نیرو‌های فنی، تاسیساتی و خدماتی برای کمک آماده باشند.

سپاه استان قم با تمام بضاعت در خدمت حفظ سلامت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد تقی شاهچراغی در حاشیه ویدئو کنفرانس مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت بهداشت  در جمع خبرنگاران استان گفت: در این جلسه مقرر شد آنچه در بضاعت استان‌ها است از نیرو‌های فنی، تاسیساتی و خدماتی برای کمک آماده باشند.

وی همچنین در ادامه از آغاز گام پنج طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: در ادامه طرح شهید سلیمانی نظارت بر اماکن عمومی، صنوف، ادارات و سازمان‌ها تشدید می‌شود.

فرمانده سپاه قم با اشاره به ایام عزاداری محرم، نظارت بر هیئت‌های مذهبی با نگاه ارشادی و ایجابی را از دیگر اقدامات گام پنجم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: مراجعه به درب منازل برای هر نوع کمک نیز ادامه خواهد داشت.

شاه چراغی تاکید کرد: همه اقداماتی که در خصوص مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت، با توجه به ضرورت‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی به صورت تخصصی اعلام خواهد کرد، انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مقابله با ویروس کرونا و کنترل شرایط پایدار راه آسانی نیست و در این مسیر مردم نقش اول را دارند و باید در کنار سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرند تا بتوانیم با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل است گفت: روزانه علاوه بر بیماران بستری، هزار نفر بستری موقت داریم که مدیریت این بحران جز با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف امکان پذیر نیست.

محمدرضا قدیر سپاه و بسیج را از همیاران و همکاران دانشگاه علوم پزشکی در طرح شهید سلیمانی دانست و افزود: در چهار گام اول این طرح همکاری‌های بسیار خوبی صورت گرفت و دستاورد‌های خوبی داشت.

وی گفت: در جلسه امروز در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون گام های خوبی برداشته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه حرف اول و آخر را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزند افزود: اضافه کردن تخت راهکار کنترل این موج نیست، ما باید این تناقض را حل کنیم از یک طرف بیمارستان‌ها پر است، در طرف دیگر تجمعات، نزدن ماسک، و رفت و آمد‌های غیرضروری ادامه دارد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول