اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک جوان فلسطینی دیگر به شهادت رسید

جوان فلسطینی که هفته گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی زخمی شده بود امروز بر اثر شدت جراحات درگذشت.

یک جوان فلسطینی دیگر به شهادت رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک جوان فلسطینی از اهالی شهر جنین کرانه باختری که به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شده بود امروز چهارشنبه بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع پزشکی اعلام کردند که «ضیاء الصبارینی» هفته گذشته در تیراندازی نظامیان صهیونیستی زخمی شده بود و امروز بر اثر شدت جراحات جان باخت.

نظامیان اشغالگر حملات خود علیه شهروندان در همه مناطق کرانه باختری را شدت بخشیده و از زور سلاح و خشونت علیه آنها استفاده می کنند. رژیم صهیونیستی با هدف گسترش شهرک سازی و همچنین به دلایل امنیتی درصدد استیلای کامل بر کرانه باختری است.

در همین حال منابع سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شدند، در پی شهادت بیش از ۴۰ فلسطینی در کرانه باختری از ماه می(اردیبهشت ماه) تا کنون و ترس از تشدید تنش در این منطقه، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم خواستار تیراندازی کمتر به سمت فلسطینی‌ها شده است.

حدود دو هفته پیش بود که «خالد عوض» جوان ۲۰ ساله فلسطینی، در پی اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سر و شکم وی در شهرک «بیت امر» در الخلیل شهید شد. 

در نمونه‌ای دیگر، نظامیان صهیونیست یک کودک دوازده ساله فلسطینی در کرانه باختری را که همراه با پدرش سوار بر خودرو بود از ناحیه سینه هدف گرفته و به شهادت رساندند

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول