اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

عذرخواهی مداح مشهدی به خاطر رعایت نشدن پروتکل‌ها در هیأتش+عکس

مهدی اکبری مداح مشهدی بابت عدم رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هیأت تحت مدیریتش از عموم مردم و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) عذر‌خواهی کرد.

عذرخواهی مداح مشهدی به خاطر رعایت نشدن پروتکل‌ها در هیأتش+عکس

به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس مهدی اکبری مداح مشهدی بابت عدم رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هیأت تحت مدیریتش از عموم مردم و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) عذر‌خواهی کرد.

وی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: در مورد مسئله پیش آمده در شب اول محرم که هیچ عمدی هم در کار نبوده، با توجه به تذکرات لازم از سوی مسئول محترم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و ناظر ایشان که دیشب در هیأت حضور داشتند، مسئله فاصله‌گذاری و رعایت اصول بهداشتی انجام شده و من از طرف خودم و خادمین هیأت بخاطر نگرانی پیش آمده عذر‌خواهی می‌کنم.

به امید رفع این بلا
امیدوارم آرامش مهمان قلبهامون باشه
یاحسین

به گزارش فارس دو هیأت در تهران و مشهد شب‌ اول محرم بدون رعایت دستور‌العمل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کردند که این اقدام با برخورد سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی مواجه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول