اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارتباط دوسویه خبرگزاری فارس با مخاطبان/ «فارس من»؛ پل ارتباطی مردم با مسئولان

مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی گفت: این خبرگزاری تلاش کرده ارتباط خود با مخاطب را دوسویه کند و با راه‌اندازی سامانه «فارس من» این بستر را مهیا کرده است، در حقیقت سامانه «فارس من» به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان و مقامات ارشد کشور به حساب می‌آید.

ارتباط دوسویه خبرگزاری فارس با مخاطبان/ «فارس من»؛ پل ارتباطی مردم با مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدرضا براتی» مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲ تن از خبرنگاران این مجموعه خانم‌ها «سمانه ترشابی و نجمه زهدی»، اظهار داشت: این دو از خبرنگاران پرتلاش، متعهد و انقلابی این مجموعه بودند که به رحمت ایزدی پیوستند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت رسانه اشاره کرد و بیان داشت: ایشان می‌فرمایند: «امروز تأثیر رسانه‌ها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی اینترنتی و غیره از سلاح، از موشک و از بمب اتم بیشتر است» و همچنین در جای دیگر فرمودند: «جنگ امروز دنیا، جنگ رسانه‌هاست».

مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه اهمیت رسانه و فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست، مطرح کرد: کشورهای استعمارگر به اهمیت رسانه پی برده‌اند و امروز می‌بینیم که کشورهای استعمارگر سرمایه‌گذاری ویژه برای رسانه و فضای مجازی کرده‌اند.

براتی مطرح کرد: امروزه شاهد هستیم رسانه به یکی از ارکان اصلی دیکتاتوری تبدیل شده و صاحبان ثروت و قدرت در دنیا با استفاده از ابزار رسانه و تغییر افکار مردم به دنبال اجرایی‌کردن برنامه‌ها و اهداف خود هستند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه جنگ دشمنان با اسلام به شکل سنتی و سخت نبوده و در قالب جنگ نرم به دنبال نفوذ به جریان انقلاب و نظام هستند، اضافه کرد: رسالت رسانه‌ها بسیار خطیر و سنگین است و باید تلاش کنیم با بصریت‌افزایی و آگاه‌سازی عمومی از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان این دسیسه‌ها را خنثی کنیم که تلاش خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی در این راستا بوده و چنین فعالیت‌هایی تداوم خواهد داشت.

مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: «خبرگزاری فارس» که امروز به پر مخاطب‌ترین رسانه کشور بدل شده در همه سال‌های فعالیت خود تلاش کرده تا در حوزه اطلاع‌رسانی حساب خود را از رسانه‌های سنتی جدا کند و با به کار گرفتن بسترهای جدید اطلاع‌رسانی در شرایطی قرار بگیرد که مخاطب همواره آن را در کنار خود احساس کند و دسترسی به اخبار «خبرگزاری فارس» به آسان‌ترین شکل ممکن باشد.

براتی با تأکید بر اینکه ما در «خبرگزاری فارس» مبتنی بر اصول «سرعت»، «صحت» و «دقت» با حضور جوانانی پرشور و انقلابی فعالیت خودمان را دنبال می‌کنیم، بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه به نحو مطلوبی حرکت کنیم و بتوانیم رسالت و وظیفه ذاتی رسانه را به شایستگی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: «خبرگزاری فارس» در کنار مخاطب داخلی، نگاهی به مخاطبان بین‌المللی نیز دارد و به همین دلیل اخبار این خبرگزاری به ۴ زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی ترجمه شده و در اختیار مخاطبان قرار دارد.

مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی به تحریم ظالمانه «خبرگزاری فارس» از بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اشاره و متذکر شد: تحریم پربیننده‌ترین خبرگزاری اوج وقاحت لیبرال‏ دموکراسی ‏آمریکا را نشان داد و این جنایت در حق خبر و شعاع آگاهی انسان و اثرگذاری بالای «خبرگزاری فارس» در جهان بود.

براتی با اشاره به اینکه ما در این خبرگزاری در عین اینکه تلاش می‌کنیم کار تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهیم  باور و ایمان‌مان این است که در مسیر انقلاب حرکت کنیم، بیان داشت: «خبرگزاری فارس» به عنوان فرزند ایران و رسانه تراز انقلاب اسلامی رویکرد عقلانی، امیدبخش و مردمی خود در حوزه اطلاع‌رسانی را در دستور کار خود دارد و حل مشکلات مردم، پیشرفت ایران و کمک به حاکمیت در مدیریت کشور را بهترین دفاع از انقلاب و انجام تکلیف انقلابی خود می‌داند.

وی اضافه کرد: این خبرگزاری تلاش کرده ارتباط خود با مخاطب را دوسویه کند و با راه‌اندازی سامانه «فارس من» این بستر را مهیا کرده است، در حقیقت سامانه «فارس من» به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان و مقامات ارشد کشور به حساب می‌آید.

مسئول خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ما بر این باور هستیم که اگر رسانه پیشرفت کند، می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار نماید  لذا اگر بخواهیم فرهنگ، اقتصاد، سیاست و مناسبات اجتماعی متعالی‌تری داشته باشیم باید رسانه‌ها حرفه‌ای‌تر عمل و خود را مجهز به علوم، دانش‌ها و مهارت‌های جدید و کاربردی کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول