اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

لیگ فوتبال | صعود نماینده خراسان‌جنوبی در مرحله پلی‌آف

در رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور تیم‌ پیام وحدت بیرجند با کسب رتبه دوم گروه ۲ به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال صعود کرد.

لیگ فوتبال | صعود نماینده خراسان‌جنوبی در مرحله پلی‌آف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تنها نماینده خراسان‌جنوبی در لیگ دسته سه باشگاه‌های فوتبال کشور به مرحله پل‌ آف رقابت‌های لیگ سه صعود کرد.

در پایان مرحله گروهی و نهایی این  رقابت‌ها تیم‌ پیام وحدت بیرجند با قرارگیری در رتبه دوم جدول گروه اول برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کند.

نماینده خراسان‌جنوبی در لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور همراه آرتام تبریز از گروه دوم،  خلیج فارس بندرماهشهر از گروه سوم و تیم شهدای رزکان البرز با ۳۳ امتیاز به عنوان بهترین تیم سوم از لحاظ امتیازی مشخص شدند.

پس از قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌اف رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم پیام وحدت بیرجند برای راهیابی به لیگ دسته دو به مصاف حریف خواهد رفت.

تیم‌های پیام وحدت بیرجند، آرتام تبریز، خلیج فارس بندر ماهشهر و شهدای رزکان البرز در پلی‌آف لیگ دسته سوم حضور دارند و یک تیم به عنوان سهمیه آخر و چهارم به لیگ دسته دوم صعود خواهد کرد.

پیش از این تیم‌های شهرداری نوشهر در مجموع با کسب ۳۸ امتیاز از گروه اول، شهید اورکی اسلامشهر با ۳۴ امتیاز از گروه دوم و ون‌پارس نقش‌جهان با ۳۶ امتیاز از گروه سوم به صورت مستقیم به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافتند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول