اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ماجرای بندی که اجازه مزایده ۲۰ ساله دیزین را داد

وجود یک بند در زمان اجاره دیزین به بهره‌بردار مشکل مزایده را حل کرد.

ماجرای

محمد شمشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مزایده ۲۰ ساله برای واگذاری پیست دیزین اظهار داشت: قبل از واگذاری دیزین به بهره‌بردار به مدت ۳ سال، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرده بود چنانچه از سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری بلندمدت مجوز بگیرند می‌توانند مزایده را برگزار کنند. ما هم کتبی و شفاهی موافقت خود را اعلام کردیم.

رئیس هیات مدیره شرکت تله کابین دربندسر ادامه داد: در مزایده هم ۵ درصد از مبلغ پیشنهادی باید به بهره‌بردار شرکت تله‌کابین دربندسر برسد. ضرر و زیان و مبالغ پرداختی زیر نظر شرکت توسعه حساب می‌شود و برنده مزایده ۵ درصد از مبلغ پیشنهادی را باید بهره‌بردار بدهد.

شمشکی در پاسخ به این سوال که آیا بهره‌بردار در مزایده شرکت می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: حق دارد شرکت کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با مزایده ۲۰ ساله برخی‌ها نگران هستند مشکلاتی ایجاد شود، تصریح کرد: بهره برداری یک یا دو ساله اصلا به درد نمی‌خورد. من فکر می‌کنم شرکت توسعه کار خوبی انجام می‌دهد و کار اصولی است. مهم نیست چه کسی برنده این مزایده می‌شود، مهم این است که بهره‌بردار بداند تا چند سال می‌تواند پیست را در اختیار داشته باشد. اگر من ۳ سال پیست را بگیرم، نفر بعدی بیاید چند سال پیست را اداره کند، دیزین به همین شکل باقی خواهد ماند.

رئیس هیات مدیره شرکت تله کابین دربندسر درباره اینکه با تغییر دولت و روزهای پایانی وزیر ورزش، شرکت توسعه به فکر مزایده افتاده، تصریح کرد: این موضوع قرارداد داخلی است و فکر نمی‌کنم با تغییر دولت منافات داشته باشد. شرکت توسعه را به این شکل نبینید، آنها در کل ایران موارد اجاره‌ای و واگذاری زیادی دارند و مرتب این کار را انجام می‌دهند. مزایده بالاتر از این هم برگزار شده، بنابراین فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

شمشکی یادآور شد: برخی احساس می‌کنند ما از این موضوع ناراحت هستیم اما این موضوعی است که از قبل مطرح بود. چه خودمان این کار را انجام دهیم چه دیگران، توسعه دیزین باعث خوشحالی ما خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول