اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بیماران کرونایی مازنداران به دلیل نبود تخت آواره شهرهای دیگر شده اند

نمیانده مردم نوشهر در مجلس گفت: بیماران همچنان در بخش های اورژانس سردرگم هستند و بعضا آواره شهرهای دیگر شده اند.

بیماران کرونایی مازنداران به دلیل نبود تخت آواره شهرهای دیگر شده اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس امروز (چهارشنبه، 20 مردادماه) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی به وضعیت قرمز شیوع و گسترش کرونا در کشور اشاره و اظهار کرد: در یکی دو روز گذشته آمار فوتی های ناشی از کرونا به مرز 600 نفر رسیده است و آمار افراد مبتلای جدید نیز از مرز 40 هزار نفر گذشته که در طول 18 ماه گذشته بی سابقه بوده است.

وی همچنین درباره وضعیت کرونایی استان های شمالی کشور نیز افزود: متاسفانه استان های شمالی همچون مازندران به میزان مرگ و میر کرونا نسبت به جمعیت کشور رتبه اول را دارد و این مورد در خصوص ابتلای افراد جدید نیز صدق می کند.

وی گفت: تعداد بیماران در مازندران به حدی افزایش یافته که حتی اختصاص تخت های تخصصی نیز پاسخگوی بیماران نیست و بیماران همچنان در بخش های اورژانس سردرگم هستند و بعضا آواره شهرهای دیگر شده اند.

وی افزود: انجام واکسیناسیون، پیگیری طرح شهید سلیمانی، تجهیز بیمارستان ها، ایجاد تخت های جدید و استفاده از تجربیات بین المللی همگی از برنامه های بلندمدت و میان مدت است که باید به آن ها پرداخت اما برنامه کوتاه مدت این است که تمام دستگاه ها با جدیت وارد کار شوند، وزارتخانه های صمت، کار و تعاون، کشور و نیروی انتظامی با جدیت بیشتر وارد عرصه شوند.

بندپی اضافه کرد: همچنین از وزارت کشور و فرمانده نیروی انتظامی می خواهم با ممنوعیت تردد بین شهری و درون شهری به داد خانواده ها و کادر درمان برسند و سفر به استان های شمالی را ممنوع کنند بنابراین باید طرحی نو درانداخت در غیر این صورت هر روز شاهد پر پر شدن بیشتر مردم بی گناه هستیم که گناهی نابخشودنی محسوب می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول