اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قادری: دولت توجه جدی به فارس درباره وضعیت بیمارستان ها و تامین دارو کند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: فارس در شرایط مناسبی نیست، بنابراین دولت باید توجه ویژه ای داشته باشد و نسبت به وضعیت بیمارستان ها و تامین داروی بیماران رسیدگی کند.

قادری: دولت توجه جدی به فارس درباره وضعیت بیمارستان ها و تامین دارو کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس امروز (چهارشنبه، 20 مردادماه) در صحن علنی مجلس به استناد ماده 140 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت:  طبق این ماده همه طرح ها و لوایحی که در سامانه بارگذاری می شود یا در اختیار هیات رئیسه قرار می گیرد باید همان جلسه یا نهایتا 2 جلسه بعد اعلام وصول شود.

وی با اشاره به تذکر صبح امروز خود در صحن علنی مجلس و شائبه بی احترامی به اقوام گفت: در تذکر صبح امروز اگر اینگونه تلقی شد که خدایی نکرده بی احترامی از جانب بنده به ترک زبانان کشور صورت گرفته باید بگویم من هواره به ترک زبانان غیور کشور اردت داشتم و عذرخواهی می کنم زیرا که چنین قصدی نبوده است.

قادری در ادامه به وضعیت استان فارس از لحاظ شیوع و گسترش ویروس کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: فارس در شرایط مناسبی نیست، بیماران از استان های همجوار نیز به این استان می آیند بنابراین دولت باید توجه ویژه ای داشته باشد و نسبت به وضعیت بیمارستان ها و تامین داروی بیماران رسیدگی کند.

قادری  در ادامه در تذکری دیگر به قطعی برق در استان فارس اشاره کرد و گفت: این استان همانند استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان دارای مناطق گرمسیری زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین کمربندی شیراز به لحاظ روشنایی و آسفالت مشکلات جدی دارد و وزارت راه باید به این مسئله ورود کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادر ادامه به مشکلات دیگر حوزه انتخابیه همچون انتقال آب شرب و شهرک های صنعتی این استان پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول