اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زمانی‌پور رئیس شرکت توزیع نیروی برق گچساران شد

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد زمانی‌پور به عنوان رئیس شرکت توزیع نیروی برق گچساران معرفی شد.

زمانی‌پور رئیس شرکت توزیع نیروی برق گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس در گچساران مراسم تکریم و معارفه روسای شرکت توزیع نیروی برق گچساران باحضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

جمال معتمدی‌زاده در این آئین اظهار کرد: جا دارد از زحمات 10 ساله علی روانگرد در شرکت برق گچساران تقدیر کرد، وی تا کنون خدمات ارزنده ای را در گچساران و سمت های قبلی خود انجام داده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشور با شرایط کم بارش روبرو بوده و بخش عمده ای از تولید برق از نیروگاه های آبی تامین می شد که  این میزان کم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رشد مشترکین، تولید برق و تقاضای بالا، باعث کاهش برق در سطح کشور شده است.

معتمدی‌زاده با اشاره به اینکه برای هر استان سهمیه ای تعیین می شود و نباید مصرف برق از آن میزان بالاتر رود، عنوان کرد: باید عرضه و تقاضا با هم همخوانی داشته باشد در غیر این صورت مجبور به خاموشی هایی در سطح استان خواهیم شد.

وی گفت: جا دارد از زحمات خبرنگاران که همیشه بازوان خوبی در تمامی مراحل برای مسئولین   بودند، تقدیر و تشکر کرد.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه  استان ما از لحاظ اقلیمی دارای آب و هوای متفاوتی است ادامه داد: مردم باید در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم از این پیک عبور کرده و خاموشی ناشی از کمبود تولید برق را نداشته باشیم.

معتمدی نژاد اضافه کرد: اگر راه کار های ساده صرفه جویی  را مردم در طول روز اجرا کنند دیگر نیاز به خاموشی نخواهد بود، تا کنون در سطح استان نسبت به کشور خاموشی های کمتری اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی پنج شنبه ها کمک بسیار خوبی در کاهش مصرف برق داشته است، گفت: میزان مصرفی برق ادارات در طول روزانه و شبانه از سوی این دستگاه کاملا رصد می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در گچساران در این آئین با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد  از زحمات 10 ساله علی روانگرد تقدیر و مهندس بهزاد زمانی پور به عنوان رئیس شرکت توزیع نیروی برق گچساران معرفی شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول