اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهیابی تیم شهید اورکی اسلامشهر به لیگ دسته دو فوتبال کشور

تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته ۳، به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور راه یافت.

راهیابی تیم شهید اورکی اسلامشهر به لیگ دسته دو فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر با شکست حریف خود بعثت کرمانشاه و با صدرنشینی در جدول رقابتهای لیگ دسته ۳ کشور، به لیگ دسته دو راه یافت.

تیم فوتبال شهید اورکی در لیگ دسته سه کشور در آخرین دیدار خود که شب گذشته در استادیوم ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر با اقتدار در برابر حریف حاضر و مهمان خود تیم بعثت کرمانشاه را با یک گل شکست داد و با کسب ۳۴ امتیاز به صدرنشینی جدول  و مقام  قهرمانی رسید.

این تیم از ۱۸ بازی انجام داده با کسب ۱۰ برد و ۴ تساوی و ۳ با در بین ۱۰ تیم قرار گرفته در جدول رقابت ها با ۲۴ گل زده و ۱۵ گل خورده و تفاضل ۹ گل شب گذشته با تک گل بازی که توسط مصطفی کریمی وارد دروازه حریف شد، به مقام قهرمانی لیگ دسته ۳ دست یافت.

تیم شهید اورکی یکی از تیم‌های با سابقه و قدیمی شهرستان اسلامشهر است که از دهه ۶۰ فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده و حضور مربیان ارزنده‌ای چون مرحوم ناصر احمدزاده (پدر فوتبال اسلامشهر) در این تیم یکی از افتخارات جامعه ورزش به شمار می‌رود، که در حال حاضر توسط محمود کاظم زاده از بازیکنان قدیمی این تیم مدیریت وهدایت می‌شود، در طی سالیان گذشته با کمترین امکانات و حمایت ها ولی با پشتکار و ایثار و فداکاری کادر فنی ،مربیان و بازیکنان خود تاکنون توانسته، در مسابقات مختلف کشوری شرکت و نام دیار ورزشکاران اسلامشهر را نگه دارند.

صعود تیم شهید اورکی به عنوان نماینده جامعه ورزش اسلامشهر، به لیگ دسته یک کشور و لیگ برتر با توجه به وجود پتانسیل ها و استعدادهای بالقوه در منطقه دور از انتطار نبوده و امکان پذیراست و امید آن می‌رود که با راهیابی این تیم در لیگ دست ۲ مقدمات و شرایط حضورش در میادین رقابت های بالاتر و لیگ های برتر کشوری را مهیاتر شود.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول