اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نگاه تخصصی زاکانی به طرح مدیریت یکپارچه شهری در مرکز پژوهش های مجلس

رئیس شورای عالی استان‌ها به موضوع طرح مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: در مرکز پژوهش های مجلس این طرح به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

نگاه تخصصی زاکانی به طرح مدیریت یکپارچه شهری در مرکز پژوهش های مجلس

علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران از سوی اعضای شورای شهر گفت: اعضای شورا نماینده مردم تهران هستند و ما باید به رأی مردم احترام بگذاریم. اعضای شورا با قاطعیت زاکانی را به عنوان شهردار انتخاب کرده‌اند. 

وی با اشاره به فعالیت چند دوره زاکانی در مجلس شورای اسلامی گفت: زاکانی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و... فعالیت زیادی داشته است. وی همچنین در مرکز پژوهش‌های مجلس در یک و نیم سال گذشته فعالیت‌های خوبی انجام داده است. 

وی به برخی تخریب‌ها  اشاره کرد و گفت: این حرف ها درست نیست وقتی کسی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید می‌شود، یعنی توانایی اداره کشور را دارد و قطعا آقای زاکانی به بهترین شکل ممکن می‌تواند کلان‌شهر تهران را اداره کند.

وی به موضوع مدرک تحصیلی اشاره کرد و گفت: بحث مدرک تحصیلی شهرداران یک آئین‌نامه است و معاون عمرانی وزیر کشور می‌تواند آن را اصلاح کند، کما اینکه چند بار این اتفاق رخ داده است. 

احمدی با تأکید بر مدیریت قوی زاکانی گفت: یکی از نقاط قوت زاکانی در مرکز پژوهش‌ها، اقدامات تخصصی بر روی طرح یکپارچه مدیریت شهری بوده است. 

وی با تأکید بر این موضوع که زاکانی یک چهره انقلابی است و تاکنون هم کارهای بسیار خوبی انجام داده است، گفت: زاکانی یک مدیر فسادستیز است و با هرگونه فساد مقابله جدی می‌کند. این حرف‌هایی هم که در حال حاضر عده‌ای می‌زنند فقط تخریب است و باز هم تأکید می‌کنم که زاکانی توانایی هماهنگی بین قوا را دارد و می‌تواند از ظرفیت قوا برای اداره شهر تهران استفاده کند. 

وی به موضوع بدهی‌ها در شهر تهران اشاره کرد و گفت: آلودگی هوا، ترافیک و... از جمله مشکلات شهر است که قطعاً زاکانی با تدبیر می‌تواند مشکلات کلان‌شهر تهران را برطرف کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول