اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

اظهارات تند وزیر امور خارجه روسیه و مدال جعلی رژیم صهیونیستی در المپیک

وزیر امور خارجه روسیه علیه داوران حاضر در المپیک توکیو صحبت‌های تندی مطرح کرد.

اظهارات تند وزیر امور خارجه روسیه و مدال جعلی رژیم صهیونیستی در المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، استاندارد داوری بازی‌های المپیک توکیو را محکوم و کشورهای غربی را به این موضوع متهم کرد که آنها آرزو می‌کنند ورزشکاران کمیته المپیک روسیه شکست بخورند.

در فینال ژیمناستیک ریتمیک، داوران با وجود اینکه ورزشکار رژیم صهیونیستی نوار را انداخت، طلا را به این کشور اهدا کردند. کمیته المپیک روسیه در این خصوص به طور رسمی اعتراض خود را اعلام کرد، هر چند وزیر امور خارجه روسیه مدال کسب شده توسط رژیم اشغالگر قدس را جعلی خواند.

لاوروف در گفت وگو با خبرگزاری دولتی TASS گفت: احساس تلخی با جنبش المپیک در هم آمیخته شده چرا که در آن افرادی ظاهر می‌شوند که اهداف دور از ورزش را ترویج و اصل مبارزه عادلانه را تضعیف می کنند. ما در مورد ورزشکاران پاک صحبت می کنیم. همه ورزشکاران تیم ملی روسیه در این المپیک پاک بودند.

وزیر امور خارجه روسیه سپس مدعی شد که این امر در مورد داوران صادق است و اظهار داشت: مسابقات ژیمناستیک ریتمیک این را به وضوح تایید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول