اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

هیچ کدام از احکام طرح معلم تمام وقت لغو نشده است/ آخرین جزئیات استخدامی‌های آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره مشکل طرح معلم تمام وقت گفت: هنوز پرونده باز است و در حال رایزنی با دیوان عدالت اداری هستیم و فعلا هیچ کدام از احکام طرح معلمان تمام وقت را لغو نکرده‌ایم.

هیچ کدام از احکام طرح معلم تمام وقت لغو نشده است/ آخرین جزئیات استخدامی‌های آموزش و پرورش

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره تعیین تکلیف آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، نیروهای پیش‌دبستانی و حق‌التدریس، اظهار کرد: پرونده تمام کسانی که قانون به ما برای استخدام، تکلیف کرده بود، کامل شده است.

وی ادامه داد: از آموزشیاران نهضت سوادآموزی طبق قانون باید آزمون می‌گرفتیم که برگزار شد ولی 6 هزار نفر اعتراض داشتند که به علت شرایط کرونا نتوانستند در آزمون شرکت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوزی دریافت کردیم که از تعداد باقی مانده دوباره آزمون بگیریم که اخیرا برگزار و پرونده آزمون بسته شد؛ هر فردی قبول شود برای گذراندن دوره به دانشگاه فرهنگیان می رود.

وی با تأکید بر اینکه برای جذب نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاراان بعد از سال 92 قانونی نداریم، گفت: قرار است به استناد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم دیگر قانون جدیدی وضع نشود.

الهیار ترکمن درباره مشکل طرح معلم تمام وقت نیز بیان کرد: هنوز پرونده باز است و در حال رایزنی با دیوان عدالت اداری هستیم و فعلا هیچ کدام از احکام معلمان تمام وقت را لغو نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: رایزنی‌های ما ادامه دارد و امید است به نتیجه‌ برسد و همان فوق العاده ویژه 17.5 درصد برایشان ادامه یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول