اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سیاهکلی: فروش واکسن توسط دلالان فاجعه است/ لزوم تسریع در واکسیناسیون عمومی

نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه تنها راه حل مقابله با کووید 19 تسریع در واکسیناسیون عمومی است گفت: فروش واکسن کرونا توسط دلالان فاجعه است زیرا به معنای عدم کنترل وزارت بهداشت بر واکسن‌ها است.

سیاهکلی: فروش واکسن توسط دلالان فاجعه است/ لزوم تسریع در واکسیناسیون عمومی

لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره سیاست‌های غلط وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه کرونا در مبارزه و مقابله با بیماری کووید 19 اظهار داشت: قطعاً‌ باید به سمت و سویی حرکت کنیم که در تزریق واکسن کرونا سرعت به خرج داده و روند واردات و یا تولید آن را افزایش دهیم چرا که تنها راه حل مقابله با بیماری کووید 19 همین موضوع  است. 

وی افزود: کشورهایی که واکسیناسیون کرونا را به اتباع خود کامل کرده‌اند هم‌اکنون مصون بوده و کارهای عادی خود را دنبال کرده و اقتصادشان شکوفا شده است و عملاً مرگ و میر در آن کشورها صفر شده است هر چند ممکن است چند مورد مبتلا به ویروس کرونا داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: متأسفانه سیاست‌های وزارت بهداشت در مقابله با کرونا مؤثر نبوده و بایستی پاسخگوی عملکرد خود باشد و پذیرفتنی نیست که مردم ساعات‌ها در نوبت تزریق واکسن کرونا بایستند و بسیاری از آمارهای جانباختگان و مبتلایان کرونا ناامید کننده است و نمی‌پذیریم که واکسن، سرم و قرص‌های مرتبط با کرونا در بازارهای غیر رسمی وجود داشته باشد اما در داروخانه‌ها خیر.

سیاهکلی عنوان کرد: فروش واکسن کرونا توسط دلالان فاجعه محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد وزارت بهداشت در کنترل و نظارت بر واکسن‌های وارداتی نظارت لازم را ندارد و باید پاسخگوی این وضعیت باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول