اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی برنامه های وحیدی در کمیسیون امور داخلی مجلس/تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر رفع محرومیت‌ها در تمامی سطوح

سخنگوی کمیسیون امور داخلی از تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر رفع محرومیت‌ها در تمامی سطوح خبر داد و گفت: آقای وحیدی گفت‌وگوی ملی را رویکرد اول خود بیان کرد.

بررسی برنامه های وحیدی در کمیسیون امور داخلی مجلس/تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر رفع محرومیت‌ها در تمامی سطوح

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز (شنبه 23 مرداد) این کمیسیون با وزیر پیشنهاد کشور اظهار داشت: در این جلسه احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور میهمان کمیسیون امور داخلی کشور بود و درباره رویکردها، اولویت‌ها و برنامه‌های خود سخن گفت. 

وی افزود: در ابتدای نشست، آقای وحیدی رویکردهای کلی خود برای وزارت کشور را تشریح کرد که اهم آن گفتگوهای ملی و سیاسی با همه جریان ها و اقناع همه دلسوزان کشور بود که بتوانند در اذهان مردم باورپذیری و اعتماد به خدمت صادقانه مسئولان را جا انداخت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی کشور اعلام کرد که مسئولان در لایه های مختلف کشور به خصوص شخص وزیر، استانداران و فرمانداران باید از توانمندی اداره حوزه اتسحفاظی خود برخوردار باشند و در ادامه نیز از اولویت های فعالیت خود در این وزارتخانه سخن گفت.

نجابت در ادامه با اشاره به سوالات نمایندگان پیرامون مباحث مهم وزارت کشور، عنوان کرد: از جمله سوالات نمایندگان پیرامون برنامه برای تحول در وزارت کشور، برنامه درباره تقسیمات کشوری و لایحه جامعه تقسیمات کشوری، اولویت ها و دغدغه ها پیرامون عرصه های اجتماعی حوزه مسئولیتی وزارت کشور، بحث پیرامون قانون مدیریت بحران و اصلاحیه هایی که باید در آن صورت گیرد و موضوع آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ های وزیر پیشنهاد به سوالات اعضای کمیسیون اظهار داشت: از جمله اولویت های اصلی وزارت کشور از منظر احمد وحیدی رفع محرومیت ها در تمامی سطوح در کشور از جمله حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود که بحث های مفصلی پیرامون آن انجام شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز نیز وزیر پیشنهادی اطلاعات باید حضور می یافت که به دلیل کسالت پیش آمده، حضور نیافت و در جلسه عصر امروز کمیسیون مهمان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای دریافت برنامه های وی خواهیم بود./

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول