اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رسانه استانی در قالب حسینیه مازندران/ تدارک برنامه‌های ویژه برای محرم

مدیر روابط عمومی شبکه مازندران گفت: سیمای مازندران با ۲۱ برنامه زنده و ضبطی و مستند که مهم‌ترین عناوین آن؛ برگ گل سرخ، روضه، سوگواره حسینی، حسینیه مازندران، منزل به منزل عاشقی و در چند قدمی خورشید به استقبال ماه محرم رفته است.

رسانه استانی در قالب حسینیه مازندران/ تدارک برنامه‌های ویژه برای محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رحمانی مدیر روابط عمومی شبکه مازندران، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: عاشورا ورق مهمی از آزادگی و ظلم‌ستیزی در تاریخ شیعه است، ورقی که هیچگاه کهنه نشده و نخواهد شد. 

وی افزود: هر سال با آغاز ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان و سپاه آزاده و از جان گذشته‌اش، کتاب عاشورا یکبار دیگر ورق خورده و واقعه‌ کربلا و تاریخ آن دوباره مرور می‌شود.

رحمانی با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع)، تجلیل از آن مقام بزرگوار و تکریم از شهدای عاشورا و تشریح فلسفه قیام عاشورا و هدف قیام امام حسین (ع) را از وظایف هر رسانه‌ای برشمرد و تصریح کرد: رسانه استانی مازندران نیز بر اساس چنین رسالتی به ارائه طرح‌هایی نوین با توجه به نیازسنجی مخاطبان اقدام به تولید و پخش برنامه‌های فاخر فرهنگ عاشورایی می‌کند.

مدیر روابط عمومی شبکه مازندران خاطرنشان کرد: سیمای مازندران با ۲۱ برنامه زنده و ضبطی و مستند که مهم‌ترین عناوین آن؛ برگ گل سرخ، روضه، سوگواره حسینی، حسینیه مازندران، منزل به منزل عاشقی و در چند قدمی خورشید به استقبال ماه محرم رفته است.

این مسوول اضافه کرد: شبکه خبر شبکه مازندران نیز با تولید گزارش‌های خبری، تولید در خصوص ماه محرم و فرهنگ عاشورا اقدام به بازتاب فرهنگ بومی در سطح رسانه استانی و ملی می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت و ویژگی‌های رادیوی مازندران که همان در دسترس بودن است،  گفت: مهم‌ترین برنامه‌های صدای استانی،   بسوته دل، آوای محرم، نای نی نوا، حسینیه رادیو و با کاروان است.     

رحمانی یادآور شد: پخش گزارش ازحال و هوای شهرها و روستاهای استان در محرم، گفت‌وگو با پیرغلامان حسینی، اشعار شاعران استان با موضوع حماسه حسینی، پخش مداحی‌های محلی، معرفی کتاب، بخش کارشناسی، نمایش و موسیقی‌های تولیدی ویژه ایام از برنامه‌های صدای استان برشمرد.

رحمانی گفت: همچنین تولید دو نماهنگ ویژه عاشورای حسینی و شور حسینی به مدت سه دقیقه، تولید پنج پوستر با موضوعیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع)، تولید سری استوری موشن روزشمار محرم به تعداد ۱۵ برنامه ویژه اینستاگرام و تولید سری گزارش‌های مردمی از حضور در مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی شبکه مازندران همچنین ادامه داد: اجرای سه برنامه، برگزاری پویش کتابخوانی ویژه عاشورای حسینی با تولید پوستر و تیزر با اهدای جوایز، بارگذاری تولیدات صدا و سیمای مرکز در وبسایت و کانال‌های مجازی استانی از برنامه‌های پیش‌بینی شده معاونت فضای مجازی در محرم ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول