اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بیمارستان امام(ره) کرج فعالیت خود را آغاز کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: از ظهر امروز بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با پیگیری‌های صورت گرفته با مدیریت جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

بیمارستان امام(ره) کرج فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب کرج، ظهر امروز در جلسه تعیین تکلیف بیمارستان امام خمینی(ره) کرج که روز سه شنبه ۱۹ مرداد برگزار شد، از آغاز کار بیمارستان امام خمینی (ره) با مدیریت جدید خبر داد و گفت: مشکلات این بیمارستان یک شبه حل نمی‌شود، بنابراین انتظار داریم به تدریج شاهد رفع موانع و ارائه خدمات مطلوب به مردم باشیم؛ کارکنان را نیز به آرامش دعوت و مطالبات آنان را در چارچوب قانون پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: از امروز شاهد آغاز مدیریت جدید (بنیاد شهید) در اداره این بیمارستان هستیم و از کارکنان بیمارستان درخواست داریم تمام تلاش خود را برای فعالیت مجدد بیمارستان به خصوص در شرایط کرونا داشته باشند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه فعالیت دوباره بیمارستان امام خمینی(ره) در این شرایط می‌تواند به کادر درمان استان کمک شایانی کند، اضافه کرد: ما نیز در مجموعه قضایی برای کمک به مدیریت بیمارستان و ارائه خدمات به مردم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: همه کارکنان را به آرامش دعوت می‌کنیم؛ مطالبات آنان به مرور تعیین تکلیف خواهد شد و شاهد تجمعات اعتراضی نباشیم. پیگیری مطالبات از مسیر قانونی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول