اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

افشاگری عضو کنار رفته بارسلونا / لاپورتا با هم‌دستی پرز مسی را اخراج کرد

خوامه لوپیس که روز گذشته از هیئت مدیره بارسلونا استعفا داد اظهار داشت: لاپورتا با هم‌دستی پرز مسی را از این تیم اخراج کرد.

افشاگری عضو کنار رفته بارسلونا / لاپورتا با هم‌دستی پرز مسی را اخراج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته «خوامه لوپیس»‌، یکی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا به دلیل جدایی لئو مسی استعفا داد و مصاحبه‌ای جنجالی را علیه مدیریت بارسلونا به ثبت رساند.

لوپیس به سایت «کادناسر» گفت: من مجبور شدم که استعفا بدهم چون از خوان لاپورتا ناامید شدم. او در انتخابات قرار بود مسی را قانع کند که در بارسلونا بماند و گفت من باعث می‌شوم که لئو بماند اما این اتفاق رخ نداد و من به عنوان هیئت مدیره بارسلونا وظیفه دارم که حقیقت را بدانم.

وی ادامه داد: در این مسیر مذاکره با لیونل مسی هیچ شفافیتی وجود ندارد. امکان ندارد که پنج شنبه ، وکلای 2 طرف آماده عقد قرارداد باشند ولی یک مرتبه همه چیز به هم بریزد. زمانی که خورخه مسی (پدر لئو) به اینجا رسید، لاپورتا به او گفت که مذاکره‌ای در کار نیست و همه چیز به پایان رسیده است. لاپورتا به پدر مسی گفت که با شرکت CVC نیز قرارداد نخواهد بست.

لوپیس گفت: ما باید بدانیم که در آن ساعت چه اتفاقی رخ داد که این قدر شدید عقیده لاپورتا تغییر کرد. من دستِ فلورنتینو پرز را آشکار می‌بینم. همه چیز روشن بود. بارسلونا با استفاده از درآمد CVC می‌توانست مسی قرارداد ببندد ولی همه چیز با حضور پرز به هم ریخت. چون او ایده داشت با رفتن مسی به پاریس بتواند راحت‌تر امباپه را جذب کند.

عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا اظهار داشت: لاپورتا با صحبت‌های پرز قانع شده که با شرکت CVC قرارداد نبندد. او قانع شد که باید مسی را اخراج کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول