اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«نهبندان» بدون کشتارگاه طیور/ ۴۰ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

فرماندار نهبندان از نبود کشتارگاه طیور گلایه کرد و گفت: در راستای رفع این مشکل مبلغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره توسط صندوق کارآفرینی مصوب شده که به متقاضی مورد نظر جهت تکمیل و راه‌اندازی کشتارگاه در حال احداث پرداخت خواهد شد.

«نهبندان» بدون کشتارگاه طیور/ ۴۰ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان مجید بیکی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از موافقت صندوق کارآفرینی امید کشور برای پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزای کم‌بهره به متقاضیان اشتغالزایی شهرستان نهبندان خبر داد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیکی مرز و اقلیم کویری و توسعه‌نیافتگی شهرستان نهبندان، افزود: به منظور سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی و جذب تسهیلات ویژه در پایان سال ۹۹ با این درخواست موافقت شد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بخشی از طرح‌هایی که معرفی و تأیید شده‌اند از این خط اعتباری تسهیلات تا سقف ۴ میلیارد تومان را دریافت خواهند کرد

بیکی از بنیاد برکت دستگاه معین اقتصادی شهرستان نهبندان خبر داد و یادآور شد: در پی امضای تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین از سال ۹۸ تاکنون ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری نیز مبلغ ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تفاهم‌نامه با بنیاد برکت برای مشارکت در پروژه‌های عمرانی منعقد شده که امید است با تحقق این موضوع پروژه های نیمه‌‌تمام شهرستان نهبندان تکمیل شود.

فرماندار نهبندان گفت: ۲ طرح «روستای بدون بیکار» و «هر روستا یک محصول» توسط صندوق کارآفرینی امید در روستاهای چاهداشی و دهک نهبندان اجرا شد و با ۵۵ طرح روستای چاهداشی نیز موافقت شده است.

بیکی از معرفی ۴۵ طرح اشتغالزا در سال گذشته برای پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید خبر داد و افزود: پرداخت  تسهیلات اشتغالزایی با رویکرد ایجاد واحدهای فرآوری معدنی، تولیدی و گلخانه‌ای  در راستای اشتغال بیشتری در نهبندان طی سال جاری محقق خواهد شد.

وی گفت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا در شهرستان نهبندان مبلغ  ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اصناف  پرداخت می‌شود.

فرماندار نهبندان از نبود کشتارگاه طیور گلایه کرد و افزود: در راستای رفع این مشکل مبلغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره توسط صندوق کارآفرینی مصوب شده که به متقاضی مورد نظر جهت تکمیل و راه‌اندازی کشتارگاه در حال احداث پرداخت خواهد شد.

 بیکی بر نظارت دقیق و مستمر بر قیمت‌های مصوب و تنظیم بازاری تأکید کرد و گفت: نظارت بر بازار و اقلام اساسی باید به‌صورت مستمر، دقیق، شفاف و بازدارنده انجام شود.

وی از پیگیرهای جدی در خصوص فاز جدید شهرک کارگاهی نهنبدان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی زمین مورد نیاز این شهرک واگذار می‌شود.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول