اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم احساس مسؤولیت مردم برای احیای امر به معروف

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: افزایش ساختار سازمانی دردی دوا نمی‌کند مگر اینکه با نفرات مردمی همراه باشد و باید کاری کنیم تا مردم در این جهت احساس مسوولیت کرده و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

لزوم احساس مسؤولیت مردم برای احیای امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی روز سه‌شنبه در دیدار دبیر و معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان اظهارداشت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب هر گاه جامعه از معارف اسلامی و مبانی دینی فاصله گرفته آسیب بیشتری دیده و هر گاه این فاصله کمتر شده به مراتب آسیب‌ها نیز کمتر شده است که وضعیت کنونی جامعه چندان مطلوب نیست و نیازمند تلاش برای بهبود اوضاع در عرصه‌های مختلف هستیم.

امام جمعه زاهدان مشخص شدن خروجی و نتیجه کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان را خواستار شد و افزود: باید دید که بین حضور و یا عدم حضور ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان چه تفاوتی وجود دارد و خروجی کار به چه شکل است.

محامی ادامه داد: ارائه گزارش از خروجی و محصول کار دو فایده به دنبال دارد ابتدا اینکه در صورت عملکرد مناسب عامل ایجاد قوت قلب و دوم اینکه باعث سنجش کار و شناسایی نقاط قوت و ضعف خواهد بود.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نباید به ثمرات کم اکتفا کنیم اظهارداشت: افزایش ساختار سازمانی دردی دوا نمی‌کند مگر اینکه با نفرات مردمی همراه باشد و باید کاری کنیم تا مردم در این جهت احساس مسوولیت کرده و این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

در ابتدای این دیدار محسن اکبری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز به بیان ویژه برنامه‌های دهه اول ماه محرم پرداخت و گفت: ۱۰ روز نخست ماه محرم الحرام تحت عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که در مجموع طی این مدت ۳۵ برنامه محوری در سطح استان برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول