اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا از همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از همدان به مناطق مختلف کشور خبر داد.

حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا از همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،  صفر صادقی‌راد ظهر امروز در نشست با عوامل نیروی انتظامی و پلیس راه استان اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال در بحث تناژ حمل کالا بیش از ۴ میلیون کالا حمل شده که تقریباً مساوی کل تناژ سال قبل بوده است.

وی ادامه داد: استان همدان از لحاظ جابجایی کالا از جمله چهار استان موفق در کشور است که بیشترین میزان حمل نهاد‌های دامی را از بنادر جنوبی به داخل استان داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: این استان از جمله حاملان بسیار مهم بار از مبدا بنادر به دیگر استان‌های کشور بوده چنانچه از ابتدای آغاز طرح تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاه تنها بار مورد نیاز را به داخل استان حمل کرده است.

وی یادآور شد: راهداری همدان حتی به ۵ تا ۶ شرکت باربری استان مجوز فعالیت حمل مستقیم بار از مبدا بنادر جنوبی داخل استان را داده است که تعرفه حمل نهاده‌های دامی و کالا‌های اساسی به طور مثال از خوزستان مستقیماً و توسط همین شرکت‌های باربری به صورت سریع و سیر به استان همدان انجام پذیرفته است.

صادقی‌راد در ادامه در خصوص اقدامات گسترده این اداره کل در چهار ماهه نخست سال جاری مطالبی را بیان کرد و افزود: از آن جمله می‌توان در حوزه راهداری، به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده و جاده‌ای اشاره کرد.

وی گفت: حراست و نگهداری از اقدامات جاده‌ای با همکاری مشترک گشت کنترل و نظارت به شکل مستمر در حال برگزاری است که از طریق این اداره کل و پلیس راه انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: همکاری بسیار خوبی در این زمینه در حال انجام است که با تشکیل کمیسیون ایمنی راه‌های استان به شکل ماهانه این بحث تکمیل‌تر می‌شود.

وی همچنین به طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع فرهنگ سازی لازم را می‌طلبد، زیرا حاشیه راه‌ها و دانش آموزان این حواشی در معرض خطر هستند.

صادقی راد تأکید کرد: طرح ارتقاء ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها همچنان در دست اقدام است و کمیسیون‌های ماده ۱۱ رانندگان به موضوع رسیدگی کرده است.

در پایان این نشست، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اهداء لوح  از مجموعه پلیس راه استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول