اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی با حمایت صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بلادشاپور

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دو روستای ایلی آباد و کریک به عنوان روستای بدون بیکار در استان خبر داد.

راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی با حمایت صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بلادشاپور

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کاظم حاجی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از ۳۵ روستای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدید از این روستاها، دو روستای کریک و ایلی‌آباد بهمئی به عنوان روستای  بدون بیکار استان شناسایی شدند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری برای این دو روستا تشکیل و نقشه تولید و اشتغال طراحی شده است.

وی با اشاره به حمایت از طرح‌های گردشگری استان گفت: بافت قدیم بلادشاپور مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید است و بازارچه صنایع دستی در این مکان راه‌اندازی می‌شود.

حاجی‌پور با اشاره به اقدامات صندوق کارآفرینی امید در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید ۱۶۰ پرونده مربوط به کسب و کارها در زلزله سی‌سخت پرداخت کرده که در گذشته  ۲۸ مورد پرداخت شده و ۳۰ مورد طی ۲۰ روز اخیر پرداخت شده است.

وی از اجرای بومی برنامه میدون در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این برنامه تحت عنوان جسورانه در شبکه استانی دنا عملیاتی می‌شود.

حاجی‌پور از راه‌اندازی صندوق‌های خرد محله‌ای خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۷۰ صندوق در جهت مسئولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه تجلیل از کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد در راستای جهش تولید جهاد کشاورزی و کاشت گیاهان دارویی اعتبارات پرداخت شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول