اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انصاری: امیدواریم آقای مخبر بحث محرومیت‌زدایی را در دولت سیزدهم ادامه دهد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به سابقه کاری آقای مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام امیدواریم بحث محرومیت‌زدایی در دولت سیزدهم توسط وی با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

انصاری: امیدواریم آقای مخبر بحث محرومیت‌زدایی را در دولت سیزدهم ادامه دهد

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به انتصاب محمد مخبر به معاون اولی رئیس جمهور گفت: ما معتقدیم دولت سیزدهم باید دولتی با ظرفیت کار جهادی و انقلابی باشد و با همه توان برای حل مشکلات پای کار باشد.

وی افزود: واقعیت این است که مشکلاتی که الان در کشور ما وجود دارد و امیدی که مردم به مجلس یازدهم و دولت سیزدهم دارند نیازمند یک کار جهادی است و تمام توان باید در این راستا به کار گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای مخبر سال‌ها رئیس ستاد اجرای فرمان امام بوده و ماهیت کاری این ستاد نیز جهادی و انقلابی است ما امیدواریم که از ظرفیت مدیریت آقای مخبر در دولت هم در قامت معاون اولی با همان نگاهی انقلابی و جهادی استفاده شود.

انصاری خاطرنشان کرد: امیدواریم که حضور آقای مخبر در جایگاه معاون اولی ادامه همان روحیه جهادی و انقلابی باشد که ما از دولت آینده انتظار داریم.

وی افزود: امید آن است که آقای مخبر در قامت معاون اولی بحث محرومیت‌زدایی حتی بیش از دوران ریاست بر ستاد اجرایی فرمان امام ادامه دهد و ما شاهد استمرار این روند در دولت سیزدهم باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: یکی از دلایل انتصاب آقای مخبر به معاون اولی بحث محرومیت‌زدایی است و امیدواریم با توجه به سابقه کاری در ستاد اجرایی فرمان امام این امر در دولت سیزدهم که بحث محرومیت زدایی را دنبال می‌کند ساری و جاری شود.

به گزارش فارس، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون ا ول خود در دولت سیزدهم منصوب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول