اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

17 مرداد یادآور جهادگران خط مقدم جنگ نرم است

هفدهم مرداد ماه یادآور جهادگران خط مقدم جنگ نرم است که با سلاح قلم در میدان مبارزه با هرگونه انحراف افکار عمومی و تبلیغات مسموم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به آگاه سازی و اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه رویداد‌ها و واقعیت‌ها تلاشی مجاهدانه دارند.

17 مرداد یادآور جهادگران خط مقدم جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت  ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار با صدور پیام مشترکی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفتند. در این پیام آمده است؛ 

هفدهم مرداد ماه یادآور جهادگران خط مقدم جنگ نرم است که با سلاح قلم در میدان مبارزه با هرگونه انحراف افکار عمومی و تبلیغات مسموم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف و صادقانه رویداد‌ها و واقعیت‌ها تلاشی مجاهدانه دارند.

در شرایط خطیر امروز که دشمنان با هدف القای ناکارآمدی، شکاف و بی‌اعتمای بین مردم و نظام اسلامی و همچنین فاصله‌اندازی بین نسل جوان و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از تبلیغات رسانه‌ای برای شبهه افکنی و تردید استفاده می‌کنند، اصحاب رسانه و خبرنگاران دلباخته به انقلاب اسلامی می‌بایست با درک و فهم از توطئه عمیق دشمنان به رسالت آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه بپردازند؛ لذا بصیرت‌مداری به هنگام، تبیین حقایق و آگاه‌سازی درست افکار عمومی، از جمله وظایف سنگین اصحاب رسانه و خبرنگاران در مقابل هجمه‌های بی‌امان خبری دشمن است که با راه‌اندازی نبرد ادراکی و شناختی در صدد ضربه به انقلاب اسلامی هستند.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب خبر و همچنین قدردانی از تلاش خالصانه اصحاب رسانه و آحاد خبرنگاران در انعکاس نقش راهبردی و جایگاه سپاه و بسیج علاوه بر حوزه‌های اقتدار دفاعی و امنیتی، در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی و مردم یاری و... با تاکید بر تلاش رسانه‌ها در تربیت و به‌کارگیری خبرنگاران متعهد انقلابی، تحول آفرین و جریان ساز، اعلام میدارد اصحاب رسانه با اجرای راهبرد ترسیم شده رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای که فرمودند:«اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد» با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای و با جریان سازی درست، بجا و به موقع می‌توانند اهداف شوم دشمنان را نقش برآب کرده و اقدام خصمانه آنان علیه جمهوری اسلامی را خنثی و دستگاه محاسباتی جبهه معاندین را از کار بیندازند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول