اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: نگذاشتند گل گهر قهرمان شود/ پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: از تیم‌های بالای جدول پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

صادقی: نگذاشتند گل گهر قهرمان شود/ پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گل گهر در فصل پشت سر گذاشته موفق به حضور در فینال جام حذفی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر نشد، اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی ها است. ما برنامه ریزی خاصی کردیم و دوست داشتیم قهرمان شویم اما نگذاشتند. اینطور نیست که بگوییم نشد. کاملا سر ما را بریدند.

وی تصریح کرد: برای استقلال یک پنالتی ناحق گرفتند و کمر تیم ما را در ورزشگاه آزادی شکستند. در لیگ هم از چند هفته قبل این اتفاق افتاد. مقابل پرسپولیس مشابه پنالتی که برای آن‌ها گرفتند، برای ما گرفته نشد. اگر از این بازی مساوی می‌گرفتیم، روندمان تغییر می کرد چون در پایان فصل به خاطر تفاضل گل کمتر با تراکتور، پنجم شدیم. بازی با نساجی، داور  پنالتی‌های ما را نگرفت اما صحنه‌ای که پنالتی نبود را به نفع آن‌ها پنالتی اعلام کرد. خود اعضای نساجی هم این را گفتند.

هافبک گل گهر با اشاره به بازی مقابل تراکتور در لیگ برتر عنوان کرد: داور وقت‌های تلف شده را یک دقیقه و نیم بیشتر گرفت و ما در این زمان گل خوردیم. مقابل استقلال هم تمام ایران دیدند. خود استقلالی‌ها هم متوجه شدند و نیازی نیست دیگران بگویند. خیلی‌ها می‌گویند امسال، سال دوم گل‌گهر درلیگ بود و این نتایج برایش خوب خیلی خوب است اما من این حرف را قبول ندارم. کمترین حق ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود. اگر بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری نبود می‌توانستیم به سهمیه برسیم اما متاسفانه نشد. خداراشکر که تمام بچه‌های تیم فصل را صحیح و سالم به پایان رساندند اما واقعا فصل برای ما خوب تمام نشد.

صادقی در مورد اینکه چه تصمیمی برای فصل جدید دارد، گفت: فعلا در تعطیلات و مسافرت هستم و تصمیم نگرفته‌ام. قرارداد من با گل گهر یک ساله بود و تمام شده. از چند تیم‌ بالای جدول پیشنهاد دارم و از طریق مدیر برنامه‌هایم صحبت‌هایی انجام شده اما فعلا قصد دارم استراحت کنم و تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول