اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

سازمان بسیج دانشجویی روز خبرنگار را تبریک گفت

سازمان بسیج دانشجویی کشور در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

سازمان بسیج دانشجویی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد حسین فئوادیان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

« نون و القلم و ما یسطرون» سوگند به قلم و آنچه می نگارد.

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فنآوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی است و 17 مرداد هر سال به پاسداشت قدردانی پاسداران عرصه قلم، مزین به نام روز خبرنگار شده است.

عزم راسخ، تعهد بی بدیل، پایداری و همت والای پیام آوران عرصه سترگ رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند، ارزشمند و ستودنی است.

ضمن ارج نهادن به تلاش های جامعه رسانه ای کشور و تقدیر از رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری ها در جهت پوشش اخبار فعالیت های بزرگ بسیج در عرصه دانشجویی، با تبریک روز خبرنگار، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و کوشای ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.
 
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
 
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
 
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.
 
و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

در سالی که مزین به «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» است بر خود فرض می دانم ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به شما خبرنگاران حوزه دانشگاهی، علمی و تمامی خبرنگاران و الخصوص خبرنگاران حوزه دانشجویی کشور که به دنبال انعکاس فعالیت های سازمان بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی قدم بر می دارند تبریک عرض کرده و خداقوت بگویم.

روز خبرنگار را به شما دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول