اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدیران کهگیلویه از طرح شکایت علیه خبرنگاران منع شدند

فرماندار کهگیلویه گفت: هیچ مدیری حق ندارند به خاطر خبر از خبرنگاران شکایت کند و اگر شکایتی داشته باید پس بگیرد.

مدیران کهگیلویه از طرح شکایت علیه خبرنگاران منع شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اعضای شورای تأمین شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

دارا کریمی‌نژاد در این آیین از خبرنگاران به پیام‌رسان آرمان شهدا نام برد و گفت: شهدا در جنگ اراده بر ارابه‌ها پیروز شدند و شرایط دشوار آن زمان نتوانست آنها را از اهداف متعالی دور کند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه وصایا و خواسته‌های شهدا آنطور که باید در جامعه عملی نشده است، افزود: 90 درصد مسؤولان باید شرمنده شهدا باشند زیرا نتوانستیم اهداف شهدا را عملی کنیم.

کریمی‌نژاد گفت: رزمندگان دفاع مقدس در همه عملیات امید و انرژی برای پیروزی داشتند و برای این پیروزی با دست خالی با همه توان جنگیدند.

وی ادامه داد: خبرنگاران علاوه بر اینکه نقاط تاریک را باید نورافکن بزنند امید به جامعه پمپاژ کنند. کلمات امید آفرین خبرنگار می‌تواند انگیزه ایجاد کند.

فرماندار کهگیلویه گفت: هیچ وقت از خبرنگاران گله و شکایت نکردم هیچ دستگاهی حق ندارد به خاطر خبرهای خبرنگار شکایت داشته باشد اگر داشته است باید پس بگیرد.
 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول