اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور اکیپ فوریت برق بعد از وقوع سیل در روستای محمودآباد زنجان

مدیر توزیع امور برق غرب زنجان گفت: پس از بارش شدید باران و تگرگ و قطع برق در روستای پایین دست محمودآباد، اکیپ فوریت و حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان بلافاصله در محل حضور یافت.

حضور اکیپ فوریت برق بعد از وقوع سیل در روستای محمودآباد زنجان

 امیر کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از اقدام به موقع اکیپ حوادث بلافاصله بعد از وقوع سیل در محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: به دنبال بارش فراوان باران و تگرگ در روستاهای بالادست «وننق و ولیاران» و به طبع آن جاری شدن سیلاب در روستای پایین دست «محمودآباد» اکیپ حوادث و فوریت برق غرب زنجان با هدف ارزیابی و بررسی خسارت به تاسیسات برق در سریع‌ترین زمان ممکن به روستای یادشده مراجعه کرد.

مدیر توزیع امور برق غرب زنجان ادامه داد: پس از قطع برق از فیوز کات‌ها، اکیپ اعزامی از نزدیک به بررسی تاسیسات برق شامل خطوط ۲۰کیلوولت هوایی، پست هوایی، شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی پرداختند و خوشبختانه خسارت چندانی به تاسیسات برق در روستای مذکور وارد نشده بود.

وی تصریح کرد: با فروکش کردن سیلاب و با کمک اهالی روستا و ایجاد مسیر انحرافی سیلاب و جابه‌جایی تابلوی فشار ضعیف، پس از پاک کردن پسماندهای سیلاب از تابلوی فشار ضعیف و خشک کردن تابلو، جریان برق در روستای محمودآباد برقرار شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول