اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بازدید رئیس کل دادگستری استان از خبرگزاری فارس دفتر کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: خبرگزاری فارس را با عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی می‌شناسیم و صداقت و امانتداری از ویژگی‌های این خبرگزاری‌ است.

بازدید رئیس کل دادگستری استان از خبرگزاری فارس دفتر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: امیدواریم خون خبرنگار شهید صارمی سرآغاز اتفاقات با خیر و برکت برای اصحاب رسانه در سراسر کشور و استان کرمان باشد.

وی بیان داشت: خبرگزاری فارس را با عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی می‌شناسیم و صداقت و امانتداری از ویژگی‌های این خبرگزاری‌ست و هرچه می‌گذرد این ویژگی‌های خوب را در خبرگزاری فارس بیشتر می‌بینیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: افتخار می‌کنیم با خبرگزاری فارس همکاری داشته باشیم و اطلاعات را از طریق این خبرگزاری به مردم منتقل کنیم.

موحد با اشاره به استفاده مغرضانه رسانه‌های بیگانه از برخی اخبار به خبرنگاران توصیه کرد مراقب باشند تا زمینه برای سوء‌استفاده دشمنان فراهم نباشد و تصریح کرد: اخبار به نحوی منتشر شود که دشمنان نتوانند بر علیه نظام و کشور دسیسه کنند.

وی از همکاری و تعامل مطلوب دادگستری و بازرسی استان کرمان سخن به میان آورد و ابراز داشت: پرونده‌هایی در حوزه‌های مختلف به‌خوبی در دست اجراست که به نتیجه‌های خوبی در بحث مفاسد رسیده‌ایم و مفاسد داخل دادگستری و یا خارج آن هم برای ما فرقی ندارد و به همه موارد به یک چشم نگاه می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول