اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

طرح رام‌الله برای توقف جنایت‌های صهیونیستی به سازمان ملل ارائه می‌شود

سخنگوی تشکیلات خودگردان گفت، «محمود عباس» در سخنرانی خود در برابر مجمع عمومی سازمان ملل متحد طرحی ارائه خواهد کرد که به ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزها علیه ملت فلسطین فرا می‌خواند.

طرح رام‌الله برای توقف جنایت‌های صهیونیستی به سازمان ملل ارائه می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی نمازگزاران فلسطینی (دیروز جمعه) در شهرک بیتا در جنوب نابلس با شهادت یک شهروند فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر همراه شد.

«عماد علی دویکات» شهروند ۳۷ ساله فلسطینی و پدر چهار فرزند خردسال امروز در حالی که در راهپیمایی مسالمت آمیز و هفتگی ضدشهرک سازی در بیتا شرکت کرده بود به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر که به سینه او اصابت کرد زخمی شد؛ اما پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات درگذشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان این جنایت را بشدت محکوم کرد و گفت، این اقدام بر جنایتکار بودن رژیم اشغالگر و تجاوزات آن به ملت بی دفاع فلسطین تأکید می‌کند. دیگر سکوت بر ادامه کشتارهای روزانه ممکن نیست.

وی در ادامه از جامعه بین‌الملل خواست در راستای فراهم شدن حمایت لازم از ملت فلسطین، پایان اشغالگری و ایجاد دولت مستقل فلسطینی با مرکزیت قدس در مرزهای ۱۹۶۷ بکوشد.

ابوردینه تصریح کرد، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان در سخنرانی خود در برابر مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه آینده (سپتامبر) طرحی ارائه خواهد کرد که به ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزها علیه ملت فلسطین و فراهم شدن حمایت بین‌المللی از این ملت در سایه ادامه اشغالگری و جنایت‌های رژیم صهیونیستی فرامی‌خواند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول