اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

وقتی ریوالدو رفتن مسی را پیش بینی کرده بود

ریوالدو، یکی از ستاره‌های اسبق بارسلونا رفتن مسی را پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته پیش بینی کرده بود.

وقتی ریوالدو رفتن مسی را پیش بینی کرده بود

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در نیوکمپ مقابل پاریس به تساوی یک بر یک رسید تا در مجموع با باخت 5 بر 2 از دور رقابت‌های اروپایی کنار رود.در دیدار برگشت، مسی یک گل زیبا مقابل پاریس به ثبت رساند ولی نتوانست باعث صعود تیمش به جمع 8 تیم پایانی شود. 

پس از آن دیدار ریوالدو در خصوص رفتن مسی صحبت کرد و مدعی شد که این بازی آخرین دیدار لئو است و این بازیکن فصل آینده راهی فرانسه خواهد شد. اتفاقی که کمتر کسی آن را  پیش بینی می‌کرد ولی ستاره اسبق آبی‌اناری‌ها این موضوع را در تاریخ 18 فوریه 2021 ( 30 بهمن 99) ادعا کرد. 

ریوالدو پس از شکست بارسلونا مقابل پاریس اظهار داشت: لیونل مسی آخرین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا انجام داد. او در تابستان راهی فرانسه خواهد شد تا برای پاریس بازی کند. پس از آنچه که در این بازی رخ داد، ‌آینده مسی در فرانسه خواهد بود. پاریس می‌تواند این فرصت را به لئو بدهد که دوباره قهرمان اروپا شود.

به گزارش فارس، انتظار می‌رود در روزهای آتی قرارداد مسی با پاریس تنظیم شود و این بازیکن به طور رسمی به سن ژرمن بپوندد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول