اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چگونه تندخوانی را اصولی بیاموزیم؟

برجسته ترین نوابغ بارز علمی، ادبی و هنری تاریخ از ویژگی‌های خارق العاده و اسرار آمیزی برخوردار نبوده اند! آنها فقط از رازی باخبر بوده اند که اگر شما هم از آن آگاه شوید به سادگی می‌توانید فراتر از آنها به ثروت، موقعیت اجتماعی دلخواه و تمامی آرزوهایتان به راحتی دست پیدا کنید.

چگونه تندخوانی را اصولی بیاموزیم؟

انسانها در سراسر دنیا علاقه‌مند اند تا در حوزه مطالعه، یادگیری، تحصیلات، آزمون‌های تخصصی و کسب‌وکارشان موفق و سربلند شوند تا به واسطه آن بتوانند علاوه بر کسب جایگاه اجتماعی فوق العاده، از سطح و کیفیت علمی به مراتب موثرتری نیز بهرمند گردند. انسانها می‌کوشند تا همانند نوابغ و چهره‌‌های برجسته علمی، ادبی و هنری استعدادها، علایق و توانمندی‌های اعجاز آفرین خود را کشف کنند تا با صرف کم‌ ترین زمان، انرژی و هزینه به همه آرزوهایشان به راحتی برسند.

کانون آموزش و پژوهش حسنی اعلام کرده است که تحقق آرزوها در واقعیت، فقط زمانی مسیر می‌شود که ذهنیت، قالب اندیشه‌ها، باورها و در کل تفکر انسان‌ها تغییر پیدا کرده و متعالی‌تر شود. ساده‌ترین و کارآمدترین راه این تحول هم فراگیری مهارت سرنوشت ساز تندخوانی است. یادگیری اصولی تندخوانی علاقه و انگیزه شما را به دانستن، مطالعه و تامل عمیق که سر آغاز همه نوآوری و خلق دست آوردهای سازنده است بیدار و پویا میسازد.

تندخوانی چیست؟

تندخوانی یک مهارت تمرین محور است که سرعت مطالعه و کیفیت یادگیری فرد را در زبان فارسی تا چهار برابر افزایش می‌دهد. در حال حاضر تندخوانی در دانشگاه‌های معتبر جهان مانند: هاروارد به عنوان یک واحد دانشگاهی در حال تدریس است. طبق تازه‌ترین آمارها از منابع رسمی میانگین سرعت مطالعه دانشجویان مستعد تحصیلی در دانشگاه‌ های دولتی ایران حدود 100 کلمه در دقیقه است. در تندخوانی دانشجو با انجام تمرینات تخصصی طبقه بندی شده طبق یک برنامه ریزی منظم، هدفمند و منسجم این سرعت را به 500 کلمه در دقیقه (4برابر) ارتقاء می‌دهد.

تندخوانی برای کلیه افراد در هر سطح از تحصیلات، سن، کسب‌وکار و حرفه‌ای که هستند نه تنها راهگشا و سودآور است بلکه ضروری نیز است. کودکان در سنین پائین، دانش آموزان، داوطلبان آزمون سراسری، استعدادهای درخشان، المپیادی‌های علمی و ادبی، دانشجویان، اساتید دانشگاه، وکلا، قضات، طلاب، قاریان قرآن، کارمندان، محققان، نویسندگان، گویندگان، مجریان و حتی افراد مشتاق به یادگیری و مطالعات آزاد نیز تندخوانی برایشان در آینده نزدیک با توجه به تغییرات دنیا یک الزام اجتناب ناپذیر خواهد بود.

تندخوانی تنها به مطالعه هر 80 صفحه در 40 دقیقه که یک شاهکار است محدود نمی‌شود! تندخوانی دقت و توجه را مضاعف، تمرکز حواس را ارتقا، قدرت درک مطلب و فهم پیچیده‌ترین مفاهیم را آسان، قوای حافظه سه گانه «حسی، کوتاه مدت و بلند مدت» را تقویت، مراحل مطالعه صحیح را آموزش، قوه خلاقیت را شکوفا و به طور کلی انگیزه به یادگیری و بازدهی مطالعاتی را در فرد به شکل تصاعدی افزایش میدهد.

از مهم‌ترین کاربردهای شگفت انگیز و پولساز تندخوانی فراگیری قاعده‌مند هنر نویسندگی جهت وارد شدن در بازار کار تولید محتوا است. کلیدی‌ترین عامل در افزایش بازدید و سئو بهینه‌تر وبسایت‌‌ها و هم‌چنین رونق روز افزون فروش محصولات در کسب‌وکارهای اینترنتی نو پا. یادگیری قواعد و اصول نگارش، یادداشت برداری و خلاصه نویسی حرفه‌ای کار شما را برای نگارش مقالات علمی، محتواهای متنی و هم‌چنین تالیف کتاب‌های الهام بخش‌ را در نشریات معتبر بین المللی پر جاذبه ‌تر می‌سازد.

یکی دیگر از کاربردهای اعجاب برانگیز تندخوانی، قدرت تولید احساس خوب می‌باشد. چقدر امید آفرین و لذت بخش خواهد بود زمانی که آیات نورانی قرآن و یا کتاب‌های مورد علاقه‌تان را به راحتی با درک مطلب و اثرگذاری بالا در کوتاه‌ترین زمان مطالعه می‌کنید و برای همیشه با رعایت قوانین مطالعاتی آنها را در حافظه خود ذخیره می‌سازید. مطالعه باکیفیت یک کتاب 200 صفحه‌ای در 2 روز یعنی آغاز یک جهش بنیادین و ثروتساز در تمامی حوزه‌ها.

فراموشی، حواسپرتی، درک مطلب ناقص، عدم شناسایی درست علایق، انرژی جسمانی و ذهنی کم، عدم آشنایی با شرایط مطالعه و یادگیری صحیح، عدم آگاهی از بهترین زمان، مکان و شرایط مطلوب برای یک مطالعه سودمند واقعی، خواب آلودگی به هنگام درس خواندن، عدم آگاهی از قوانین مرحله به مرحله مطالعه و نا آگاهی از مجموعه قوانینی که منجر به پرورش ذهن و عملکرد چابک‌تر سلول‌های عصبی می‌شود معمولا رایج ترین مشکلاتی است که با تندخوانی برای همیشه مرتفع می‌گردد.

اگر علاقه‌‌مند اید تا مهارت تندخوانی را به شکل اصولی و کامل بیاموزید می‌توانید از قسمت آموزش تندخوانی در سایت فرآیند یادگیری این مهارت به شدت کاربردپذیر و نتیجه بخش را از همین حالا به صورت قدم به قدم بیاموزید. کلیه دانشجویان رشته‌های ادبیات انگلیسی، فرانسوی، عربی، آلمانی و ... نیز می‌توانند با بهرمندی از این مهارت سرنوشت‌ساز زمینه درخشش و اعتلاء هر چه بهتر خود را مهیا سازند.

هدفمندتر خلق آروزهایتان را آغاز کنید

حالا که با کاربرد و مزایاهای فوق العاده این مهارت معتبر بین المللی به خوبی آشنا شدید وقت آن رسیده تا به شکل جدی‌ و کاربردپذیرتر عملی نمودن اهداف و به واقعیت پیوستن آرزوهایتان را کلید بزنید.

برای شروع میتوانید از جامع ترین پکیج آموزش آنلاین تندخوانی تحت عنوان دوره تندخوانی فرزانگان استفاده نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول