اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تغییر شهریه مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی بر اساس درجه‌بندی مراکز/ ممنوعیت ملاقات‌های حضوری

مدیرکل بهزیستی فارس از تغییر شهریه مراکز نگهداری بر اساس درجه بندی مراکز خبر داد.

تغییر شهریه مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی بر اساس درجه‌بندی مراکز/ ممنوعیت ملاقات‌های حضوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق کشفی نژاد گفت: با انجام واکسیناسیون در مراکز توانبخشی شبانه روزی و مراکز نگهداری سالمندان آمار ابتلا به کرونا به طور محسوسی کاهش یافته و در حال حاضر ۳هزار و ۱۹۸ نفر از توانخواهان و پرسنل مقیم مراکز شبانه روزی ذهنی، روانی و جسمی واکسینه شده اند. 

او در ادامه عنوان کرد: تعداد ۹ مرکز نگهداری سالمندان تحت نظارت بهزیستی داریم که ۵۴۷ نفر سالمند و ۲۲۹ نفر پرسنل مراکز نگهداری سالمندان نیز واکسینه شده‌اند، انتظار داریم با توجه به ورود واکسن های ایرانی به چرخه واکسیناسیون، جامعه هدف سازمان بهزیستی در اولویت تزریق قرار گیرد و مطابق اطلاعات آماری که در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار داده ایم، پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد. 

کشفی‌نژاد ادامه داد: مدیریت و مهار پایدار بیماری در مراکز مراقبتی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که ارتباط مستقیمی با واکسیناسیون افراد جدیدی که در مراکز پذیرش و وارد می‌شوند دارد، در حال حاضر به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ملاقات حضوری در مراکز نگهداری نداریم و فقط به صورت مجازی و تلفنی دیدار صورت می گیرد.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: مراکز هرساله ارزشیابی می‌شوند و باتوجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند نمره دهی و درجه بندی می شوند و به تبع آن شهریه مرکز افزایش یا کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول