اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انجام 165 مورد بازرسی طرح طاها در کردستان

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: طی سه ماهه نخست امسال در راستای اجرای طرح طا‌ها 165 مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است.

انجام 165 مورد بازرسی طرح طاها در کردستان

ژیلا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اینکه در حال حاضر 408 واحد تولیدی در کردستان زیرپوشش استاندارد قرار دارند، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال در راستای اجرای طرح طا‌ها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) 165 مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام شده است. 

مدیرکل استاندارد کردستان افزود: در این مدت و در راستای اجرای این طرح 92 مورد نمونه‌برداری از کالا‌های مشمول استاندارد در استان انجام شده است. 

وی اضافه کرد: طرح طا‌ها به منظور جلوگیری از تولید و عرضه کالای بی‌کیفیت و توجه بیشتر مردم به علامت استاندارد و اعتمادسازی و تامین ایمنی سلامت جامعه اجرا می‌شود. 

یزدانی یادآور شد: مصرف‌کنندگان هنگام خرید کالا‌ها با ارسال کد 10 رقمی درج شده در زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی 10001517 می‌توانند از اصالت کالا اطلاع پیدا کنند. 

وی در ادامه تعداد مدیران کنترل کیفیت تایید صلاحیت شده در استان را 26 نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر314 مدیر کیفیت دارای پروانه تایید صلاحیت معتبر در استان کردستان فعالیت دارند. 

یزدانی گفت:در سه ماهه نخست امسال 105 گشت مشترک در استان انجام شده است.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول