اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس: مراسم تحلیف بی‌اثر بودن اقدامات دشمنان برای انزوای ایران را به نمایش گذاشت

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: حضور مهمانان خارجی از نزدیک به 100 کشور در مراسم تحلیف بی‌اثر بودن اقدامات دشمنان برای انزوای جمهوری اسلامی ا یران را به نمایش گذاشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس: مراسم تحلیف بی‌اثر بودن اقدامات دشمنان برای انزوای ایران را به نمایش گذاشت

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم گفت: مراسم تحلیف جناب آقای رئیسی در شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی برگزار شد و مهمانان از میزبانی خوب مجلس شورای اسلامی در این مراسم همواره تقدیر می‌کردند.

وی افزود: دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش داشته و دارند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی سازند اما هرگز به این هدف خود نرسیده و نخواهند رسید.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم و حضور مقامات حدود 100 کشور در این مراسم بار دیگر بی‌اثر بودن و بی‌فایده بودن تلاش دشمنان برای انزوای جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد که آنها برای این منظور تلاش بیهود دارند.

حاجی دلیگانی درباره ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس نیز گفت: به احتمال قوی لیست وزرای پیشنهادی در جلسه روز یکشنبه مجلس 17 مردادماه به مجلس تقدیم می‌شود و در صورت ارائه این لیست به مجلس در همان جلسه اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: اگر روال کار بر این باشد ممکن است جلسه علنی روز سه‌شنبه 19 مردادماه را نداشته باشیم و کمیسیون‌ها از عصر روز یکشنبه و نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه به بررسی برنامه‌های وزرا بپردازند که البته تصمیم نهایی در این باره در روز یکشنبه هفته آینده اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول