اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

گمرکات اجرایی و تجار از ارسال کالا به میلک و گمشاد خودداری کنند/ کشف سرم قاچاق از محموله‌های خروجی

سخنگوی گمرک گفت: به دلیل درگیری‌های داخلی در کشور افغانستان، از گمرکات اجرایی و تجار درخواست می شود تا اطلاع ثانوی از ارسال حامل‌های صادراتی و ترانزیتی که قصد خروج از گمرک میلک و بازارچه گمشاد را دارند خودداری کنند.

گمرکات اجرایی و تجار از ارسال کالا به میلک و گمشاد خودداری کنند/ کشف سرم قاچاق از محموله‌های خروجی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید روح اله لطیفی،سخنگوی گمرک اظهار داشت: گمرک میلک در شهرستان هیرمند و در مقابل گمرک زرنج افغانستان  قرار دارد که با تحولات رخ داده در شب و روز گذشته در این کشور، خروج کامیون‌های ایرانی و ترانزیتی به سمت افغانستان تا اطلاع ثانوی  امکان پذیر نخواهد بود. 

وی افزود: بر اساس اعلام ناظر گمرکات استان سیستان و بلوچستان از گمرکات اجرایی خواسته شده است تا اطلاع ثانوی از ارسال هرگونه کالای صادراتی وترانزیتی به افغانستان از طریق مرز  میلک و بازارچه گمشاد خودداری کنند. 

سخنگوی گمرک در پایان تاکید کرد: کامیون های ایرانی و محموله های تجاری هم  اکنون در حال بازگشت هستند و  در صورت ایجاد هرگونه تغییری در شرایط این مرزها در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد. 

گفتنی است طی روزهای گذشته مقادیر زیادی سوخت، دارو، سرنگ و سرم قاچاق ، قبل از خروج از کشور توسط مربی سگ های موادیاب و یگان حفاظت گمرک میلک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول