اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیانیچ در آستانه بازگشت به یوونتوس /بارسا همچنان چوبِ مدیریت غلط را می‌خورد!

بازیکنی که فصل گذشته با رقمی کلان وارد بارسلونا شد در آستانه خروج قرار دارد تا دوباره انتقادها از بارتومئو به اوج برسد.

پیانیچ در آستانه بازگشت به یوونتوس /بارسا همچنان چوبِ مدیریت غلط را می‌خورد!

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که میرالم پیانیچ در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد. بازیکنی که در دیدار شب گذشته آبی‌اناری‌ها مقابل سالزبورگ اتریش شرکت نکرد تا روند انتقالش تسریع یابد. 

ستاره بوسنیایی که در یوونتوس به یک مهره بزرگ بدل شده بود با رقمی کلان، تابستان گذشته راهی بارسلونا شد ولی اصلا نتوانست در این تیم عملکرد مثبتی داشته باشد. البته این عملکرد قابل پیش بینی بود زیرا بارسلونا در همان پست، سرخیو بوسکتس را در اختیار داشت و خرید این بازیکن به گفته بسیاری از خبرنگاران اسپانیایی بی‌علت بود.پیانیچ در فصل گذشته در مجموع 1295 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و به عبارتی دیگر تنها 14 بازی به صورت کامل برای کومان به میدان رفت.


پیانیچ در لالیگا 19 بازی و 619 دقیقه بازی انجام داد. به عبارتی 6 بازی را به صورت 90 دقیقه بازی کرده است

به گفته بسیاری از خبرنگاران بارسایی، این انتقال جزو بدترین خریدهای تاریخ بارسلونا به شمار می‌رود زیرا «آرتور ملو» که می‌توانست به اینیستای دیگر آبی‌اناری‌ها بدل شود با پیانیچ معاوضه شد تا اعتراض‌ها به اوج خود برسد. بسیاری در آن زمان به بارتومئو، مدیریت وقت بارسلونا اعتراض کردند که چگونه بازیکن 23 ساله باید با بازیکن 31 ساله یوونتوس به قیمتی تقریباً برابر معاوضه شود؟

حالا پس از یک سال پیانیچ با یک عملکردی منفی در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد. یووه با آمدن آلگری در نظر دارد که ستاره بوسنیایی را به تورین بازگرداند. به گفته بارسا تی‌وی پس از جام خوان گامپر یعنی دوشنبه پیشِ رو این انتقال نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول