اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زارع: گل‌های ساده ای از فولاد خوردیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:اگر گل‌های ساده‌ای نمی‌خوردیم و می‌توانستیم نیمه اول بدون گل خورده به رختکن برویم نتیجه‌ دیگری می‌توانست رقم بخورد.

زارع: گل‌های ساده ای از فولاد خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع بعد از شکست 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: اول از همه  درگذشت فرزند شیرپور از پیشکسوتان ملوان را تسلیت می‌گویم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. هر دو تیم آنچه داشتند را ارائه کردند. در جریان بازی یکی دو فرصت خوب داشتیم که می‌توانست به گل تبدیل شود. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم نسبت به نیمه اول، یک تک موقعیت خوب داشتیم. فولاد تیم پرمهره و با کیفیتی است. جز دو سه تیم لیگ برتری است که با برنامه فوتبال بازی می‌کند. اگر گل‌های ساده‌ای نمی‌خوردیم و می‌توانستیم نیمه اول بدون گل خورده به رختکن برویم. نتیجه‌ دیگری می‌توانست رقم بخورد. می‌توانستیم به این راحتی گل نخوریم. به مجموعه فولاد و مردم خوب خوزستان تبریک می‌گویم.

وی در مورد  صحبت‌هایش مبنی بر حمایت از خوزستان گفت: وظیفه همه ماست که از سراسر کشور حمایت کنیم بخصوص در این شرایط بد اقتصادی  که برای کشور پیش آمده است،آن حرف‌هایم دلی بود.

سرمربی ملوان در مورد شرایط این تیم گفت: ملوان چند سال درگیر سقوط نکردن بود و مجموعه‌ای جدید تحویل گرفتیم که برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. جوانان خوبی از تیم‌های پایه خودمان تحویل گرفته‌ایم و این جوانان نیاز به فرصت دارند و اگر به انها فرصت بدهیم آینده از آن ملوان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول