اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

المپیک توکیو| آرزوی قهرمان جهان برای برادران گرایی/رنگرز: عملکرد فرنگی درخشان بود

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان گفت: دوست داشتم برادران گرایی هر دو در المپیک مدال می‌‌گرفتند.

المپیک توکیو| آرزوی قهرمان جهان برای برادران گرایی/رنگرز: عملکرد فرنگی درخشان بود

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد کشتی فرنگی در بازیهای المپیک توکیو، اظهار داشت: کشتی فرنگی با یک طلا و یک برنز نسبت به بازیهای المپیک ریو کاملاً رشد داشته است. طلای محمدرضا گرایی ارزشمند و فوق العاده بود، البته ما می‌توانستیم محمدهادی ساروی را در فینال ببینیم و محمدعلی گرایی در بدترین شرایط می‌توانست برنز بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: عملکرد کشتی فرنگی در المپیک توکیو درخشان بود. من از حمید سوریان که مانند یک مربی در کنار بچه‌ها بود و همینطور علیرضا دبیر که همه امکانات در اختیار کشتی‌گیران قرار داد تشکر می‌کنم و به کادر فنی هم تبریک می‌گویم.

رنگرز درباره عملکرد محمدرضا گرایی و اینکه شاید به خاطر قرعه سخت کسی تصور مدال طلا نداشت، یادآور شد: محمدرضا کشتی‌گیر شایسته‌ای است که خیلی به او میدان داده نشده است. زمانی که او وزن کم کرد و به ۶۷ کیلو آمد به خاطر اراده ای که برای کاهش وزن داشت باید یک مدال کنار گذاشت. او در طراز کشتی‌گیران برتر رقابت کرد.

فرنگی‌کار اسبق تیم ملی کشورمان ادامه داد: در میان حریفان گرایی استابلر حریف با تجربه‌ای بود اما با توجه به شرایط سنی بالایی که داشت حرفی برای گفتن نداشت. فکر می‌کنم شرایط قرعه از این حیث به گرایی کمک کرد. از طرفی یک دور استراحت باعث شد فضا برای گرایی باز شود. او هوشمندانه کشتی گرفت و با عملکرد فوق العاده حریف ماقبل فینال را از پیش رو برداشت.

نایب‌رئیس سابق شورای کشتی آسیا با اشاره به اینکه محمدرضا گرایی شایسته مدال طلای المپیک بود، خاطرنشان کرد: من دوست داشتم مدال او با محمدعلی یکی می‌شد و هر دو مدال می‌گرفتند. در همینجا به پدر گرایی‌ها تبریک می‌گویم که این دو ورزشکار را پرورش داد.

رنگرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص نتایج میرزازاده و نجاتی، تصریح کرد: میرزاده اگر آنسوی جدول بود حتماً برنز را می‌گرفت. در خصوص نجاتی هم باید بگویم با اینکه او کشتی‌گیر شایسته‌ای است اما باید در یک وزن دیگر کشتی می‌گرفت. کاهش وزن روی عملکرد او تاثیر گذاشت امیدوارم در آینده نجاتی را در شرایط کاملا متفاوتی ببینیم. در نهایت اینکه امیدوارم نتایجی که کشتی فرنگی کسب کرد بار انگیزشی جدید برای آزادکاران باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول