اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ایرباس قشم ایر در فرودگاه نجف از باند خارج شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ظهر امروز ایرباس A320 شرکت هواپیمایی قشم ایر در فردگاه نجف به دلیل مشکل در ارابه فرود، از باند خارج شد.

ایرباس قشم ایر در فرودگاه نجف از باند خارج شد

محمد حسن ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهارداشت: ظهر امروز 13 مرداد، یک فروند هواپیمای ایرباس A320 با رجیستر EP-FQP و شماره پرواز QB2316 در زمان بلند شدن (تیک آف) از فرودگاه نجف به سمت فرودگاه مشهد از باند خارج شد.

وی با اشاره به اینکه هواپیما در شانه خاکی باند فرو رفته است، اضافه کرد: این اتفاق به دلیل بروز مشکل در ارابه فرود هواپیما رخ داد.

ذیبخش با تاکید بر اینکه همه 131 مسافر و 10 خدمه این پرواز در سلامت هستند، بیان کرد: مسافران در حال حاضر از هواپیما پیاده شده اند.

وی در باره اعزام این مسافران به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: ساعت 16 امروز هواپیمای جایگزین مسافران را به مشهد اعزام خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: انجام پرواز به نجف در صورت دارا بودن تست منفی کرونا و ویزای عراق امکان پذیر است. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول