اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جاده هراز کماکان مسدود است

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۲۳ ساعت از انسداد محور هراز براثر سیلاب می‌گذرد و تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی محور ادامه دارد.

جاده هراز کماکان مسدود است

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور هراز از روز گذشته مسدود شد که کماکان نیز مسدود است.

وی با بیان اینکه وقوع سیلاب منطقه پنجاب محور هراز کیلومتر ۵۲ را مسدود کرد، افزود: این محور برای پاک‌سازی مسدود شده و ماموران پلیس با عوامل راهداری درحال انجام عملیات بازگشایی هستند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای رانش در این محور، اضافه کرد: بیش از ۲۳ ساعت از انسداد محور هراز می‌گذرد و بعید به‌نظر می‌رسد امروز هم این محور بازگشایی شود.

این مسؤول با اعلام اینکه درحال حاضر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی کندوان، کیاسر و سوادکوه مازندران برقرار است، افزود: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی احتمال طغیان سیلاب، ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان طی امروز وجود دارد که لازم است هشدارها جدی گرفته شود.

عبادی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای شمال کماکان باقوت ادامه دارد که باتوجه به روزهای پایانی هفته لازم است افراد اراده و قصدی برای سفر به مازندران نداشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول