اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دولت مردمی با استفاده از سرمایه اجتماعی به افزایش کارآمدی می‌رسد

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است، دولت مردمی باید با نگاه به سرمایه اجتماعی تشکیل شده و در کنار آن از ظرفیت نخبگان استفاده کند تا جنبه پوپولیستی نگیرد.

دولت مردمی با استفاده از سرمایه اجتماعی به افزایش کارآمدی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت تشکیل دولت مردمی، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی باید با افزایش کارآمدی و ارتباط منسجم با مردم سرمایه اجتماعی خود را تقویت کرده و تحول پیدا کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس شعارهای آقای رئیسی، دولت مردمی، یعنی نگاه باید به سرمایه اجتماعی باشد تا به افزایش کارآمدی برسد البته از سوی رهبری توصیه شد که معنای پوپولیسم نگیرد و این ارتباط با نخبگان است که باعث کامل شدن آن می شود.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل سریع دولت با همکاری دولت و مجلس، گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم سخت است و اگر دولت جدید سریعاً شکل بگیرد، می‌تواند سریعا راه حل بدهد در غیر این صورت هر روز تأخیر می‌تواند نیازهای کشور را افزایش دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر افزایش سواد رسانه‌ای آحاد جامعه، خاطرنشان کرد: افزایش سواد رسانه‌ای باعث مانع تأثیرگذاری روانی بر مردم می‌شود، از این‌رو باید از انفعال به سمت پیش رو بودن حرکت کرده وتولید محتوا داشته باشیم؛ باید با مردم صادق باشیم و به موقع عمل کنیم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول